Super leuk van al die lovende reacties. Thnx hiervoor!
Ook al doe je het uiteraard allemaal omdat je het
zelf mooi vindt, is het ook leuk om te horen dat anderen je werk kunnen waarderen!
@MaxN ; Achterbumper staat inderdaad niet op het lijstje. Dit staat ook niet op de planning. Wel vind ik die Milotec uitlaatdummies erg leuk, dus die mogen er misschien ook nog wel op in het antraciet/zilver grijs
.
@TurboT ; Alle aanpassingen aan de O3, of enkel gericht op de kosten voor de vRS bumper?
@Horkje ; Zoals je zegt, ga ik inderdaad beginnen met het kontje kaal te maken. Bevalt me dat, laat ik het zo.
De zwarte typeaanduiding heb ik (helaas te snel) besteld.
Kleurverschil was zeker een risico, maar ze hebben het ontzettend netjes kunnen matchen
@innocenti ; Koplampen is echt geen optie... Hoe jammer ik het ook vind. Ach, uitdaging om halogeen zo 'wit' mogelijk te krijgen.
Over de avatar... jou valt ook alles op, niet
?
Voor wat betreft de spiegelkappen, onderstaand idee had ik in gedachten. Althans, als voorbeeld
.
Maar misschien dat het in combinatie met de zwarte wielen, het geheel té zwart wordt.
Kan overigens niet wachten tot ik de rest van het chroom 'eraf kan mikken'. Reuze benieuwd hoe die emblemen in kleur gaan staan, dus daar binnenkort maar eens mee stoeien! Heb ze overigens nog niet in het zilvergrijs gezien op een O3?