CDK
Forumguru
Persoonlijk zou ik die Milotec neppers er niet op plakken @HarrieSkoda, dan zou ik voor een aanpassing gaan als @Tuulster bij zijn Superb ooit heeft laten doen.
@HarrieSkoda, dan zou ik voor een aanpassing gaan als @Tuulster bij zijn Superb ooit heeft laten doen.
Even zomaar een foto, omdat ik toch moest wachten in de rij.
Hij was weer dorstig genoeg met dit weer, net zoals zijn baasje.
1:13,31 welke weer toegevoegd mag worden aan SpritMonitor.
Afgelopen tank (á 623 km) 1 snelweg ritje gehad, en de rest enkel en alleen stadsverkeer.
Wat vinden jullie van zo'n verbruik?
@Maartenvds Maar dat scheelt ook wel even inderaad.. een 1.2 of een 2.0 .
@Peter-036 Ik vul de tank altijd hetzelfde, dus maximaal, totdat de pomp afslaat en dan nog een beetje extra.
Maar gelukkig gisteren nog op een ritje van 30 kilometer 1:16,5 kunnen halen, met af en toe echt wel even doortrekken. Viel me weer alles mee! Zeker als je dagelijkse ritjes van 7 km per rit gewend bent, waar ik max 1:14 haal.
@Jasper-RS Korte ritjes zijn zeker funest! Hij is amper op temperatuur als ik op plaats van bestemming aan kom.
@innocenti Klopt helemaal wat je zegt, even stil vanuit HarrieSkoda.
Waarom? Momenteel heb ik wat andere projecten in/aan het huis en zijn we naar een nieuwe 2e auto aan het kijken waardoor er gewoonweg geen tijd voor de O3 overblijft.
Daarbij klopt het ook dat de O3 'zo goed als af is' voor me.
Paar dingetjes die ik nog wel op korte termijn wil doen zijn:
Full exterior detail beurt
SuperSkoda powerled mirror verlichting
SuperSkoda powerled interieurverlichting
Led verlichting voor de achterste zitrij (Hypercolor.de? vind die foto in het LED itnerieur topic errrruggg fel)
2 x SuperSkoda emblemen in kleur van auto
Typeaanduiding achterklep volledig verwijderen
Zwarte spiegelkappen (lichte twijfel)
Ik mis nog een achteruitrijcamera
Spiegels zou ik doen bij jouw kleur.