Zo, nu de velgen eenmaal binnen waren, kon ik natuurlijk niet wachten tot er vers rubber omheen zou komen en ze daadwerkelijk op de O3 gemonteerd zouden worden.
Zo gezegd, zo gedaan.
Vóór:
Ná:
Ik mag wel zeggen dat het een zéér geslaagd resultaat is. Ik was eerst nog ontzettend aan het twijfelen of ik nou wel zwarte velgen moest nemen of gewoon voor zilverkleurige moest gaan. Ik heb naar mijn mening de juiste beslissing genomen!
Nog nooit heb ik met zo'n grote maat wielen rondgereden, maar het valt me qua comfort niets tegen. Wat mij betreft ook de mooiste maatvoering banden voor dit formaat velgen. Ook een erg verse DOT, namelijk 1417!
Ik vind hem alleen nog wel ietwat te hoog op zijn wielen staan. Door de schaduw op de foto hierboven vertekent het wat en valt het echter nog mee..
Om nog meer zwarte accenten terug te laten komen was ik nog vergeten om nog wat inhoud van de doos van SuperSkoda kenbaar te maken.
Alleen ben ik ik wel huiverig met de montage van deze zwarte spiegelkappen. Ik heb gehoord dat automatisch dimmende en verwarmde buitenspiegels erg kostbaar zijn, en ik wil het niet zover laten komen dat ik iets fout doe.
Iemand tips? Die zijn van harte welkom. Hoe minder ik van de spiegel hoef 'af te breken' om de zwarte kappen te kunnen monteren, hoe beter.
=======================================================================================
Aan de bestelde Skoda wielsloten heb ik helaas niets. Deze staan dan ook weer te koop in de bazaar.
De wiel slotbout kapjes passen namelijk niet op de bestelde wielsloten.... Jammer, dus nu maar een nieuw setje wielsloten scoren, waar ze wél op passen!
Voor de geïnteresseerden; kijk in de bazaar, € 17,99!
=======================================================================================
Ondertussen ook nog eens druk in gesprek met een verkoper van de OEM-look dashcam. Ik had hier redelijk wat vragen over, maar het wordt me steeds duidelijker. Zodra ik een goede heb weten te vinden en besteld, zal ik hierover berichten zodra deze gemonteerd is. Wellicht zijn er meer mensen met een O3 geïnteresseerd!
Verder ben ik me wat meer aan het verdiepen in de RS voorbumper en wat hier allemaal bij komt kijken.
De RS voorbumpers die ik te koop zie staan, zijn vaak kaal en alleen voorzien van een grill.
Zaken waar ik rekening mee moet houden als ik een 'gebruikte' RS bumper ga halen voor zover;
- PDC gaten dicht laten plamuren alvorens het spuiten?
- Koplampsproeier kapjes dicht laten plamuren of kapje in kleur mee laten spuiten en vastlijmen/kitten (met oog op eventuele verkoop in de toekomst?)
- Mistlampen van een RS compatible op stekker van de kabelboom van mijn O3?
Wat ik verder nog aan moet schaffen buiten de bumper om;
- Grill onder kentekenplaat á € 33,03
- 2 x grill onder RS mistlampen á 14,16 p/s
- 2 x RS mistlampen á € 80 p/s
- 2 x koplampsproeier kapjes € 7,39 p/s
- Sleepoogkapje á € 3,40
Wie helpt mij met deze puzzel en bovenstaande vragen op te lossen/te beantwoorden?