Daar zijn we weer! Zoals ik vorig bericht al aangaf, had ik wat lijntjes uitstaan voor wat punten van mijn wensenlijst.
Wat jullie ondertussen van mij gewend zijn; we kunnen er weer wat afstrepen
.
Eibach Pro-Kit verlagingsveren welke samen gaan werken met de gasgevulde Bilstein B4 schokbrekers die nog besteld moeten worden.
Ik hoop dat ik met de Bilstein niet de problemen ga krijgen waar ik in eerste instantie bang voor was met de originele schokbrekers; te slap voor de veren.
Daarbij is een gasgevulde schokbreker ook 'beter' als een olie gevulde schokbreker heb ik me laten vertellen, of is dit een fabeltje?
Een O3 RS voorbumper weten te vinden. Nu compleet/gereed maken voor de spuiter + de ontbrekende kapjes/grillen/mistlampen scoren
.
Wel even een vraag over het vRS embleem wat in de grill zit. Is deze er makkelijk vanaf te krijgen? Lijkt namelijk of dit logo met kit of een lijmpistool tegen de grill is gemaakt. Hetzelfde principe als hoe het gedeelte van de voorgrill aan de bumper vast zit, zie foto's.
Ik begrijp uit deze constructie dat het zwarte (grill) gedeelte van de bumper dan ook niet los kan van de (groene) bumper? Dit zou namelijk gemakkelijker zijn voor de spuiterij. Want hier zullen ze niet heel blij mee zijn..
Verder nog gelijk even een vers lucht en interieur filtertje scoren als ik de Bilstein B4's ga bestellen, want deze ziet er smerig uit (ik vind al gauw iets smerig
).
=======================================================================================
Zo komen we weer bij het welbekende wensenlijstje waar we weer een aantal zaken van af kunnen strepen!
Wensenlijst:
Groen = reeds voltooid
- Luxe (opdruk) kentekenplaten --> Besteld, opgehaald & gemonteerd
- Diepgaande diagnose TVS (aankoopkeuring) --> Uitgevoerd - geen gebreken ontdekt
- Uitvoeren software-update 34H5 terugroepactie dealer --> Van Udenhout uitgevoerd
- Chiptuning op maat + DSG up-date/grade --> 146 pk - 287 Nm
- Ruiten vanaf de A-stijl laten tinten --> Vanaf A-stijl max. wettelijk, vanaf B-stijl 95% verduisterd
- Turini 18 inch matzwarte velgen --> Michelin Pilot Sport 4 - 225/40/R18 92Y XL FSL
- Winterbanden op huidige 16 inch velgen (twijfel over bandenkeuze)
- Professioneel laten poetsen
- Aanpassingen VCDS laten uitvoeren
- Gele halogeen lampen vervangen voor meer heldere
- Frontje asbak achterbank vervangen
- Nieuwe frisse(re) rolhoes
- 2 x LED kentekenverlichting
Twijfelgevallen (op een laag pitje):
- RS voorbumper
- Verlagingveren Eibach Pro-Kit
- Bilstein B4 gasgevulde chokbrekers voor + achterzijde