De velgen zijn redelijk schoon te noemen. Maar voor het mooie zou er nog eens een goede reiniger overheen mogen.
Vandaar de interesse in de Iron-X / Non-Ferro. Maar met de Gyeon Wetcoat blijven behandelde delen ook langer schoon, en zijn makkelijker schoon te maken. Ik zie de wetcoat als een soort wondermiddeltje en oplossing voor de 'luie' poetsers onder ons.
@Dannydude85 Dat zegt inderdaad al genoeg. Dan ligt het materiaal van de velg 'open', waardoor deze aangetast wordt. Daarom probeer ik stoeprandjes zoveel mogelijk te vermijden, of gewoon goed opletten
.
=========================================================================================
Afijn, EIN-DE-LIJK... De linker vRS wielkuip is binnen en heb deze direct opgehaald.
Mocht even duren, maar dan heb je ook wat..... Of niet?
Ja inderdaad, dat gat?! Ik heb geen idee of dit zo hoort bij een linker vRS modderkuip.
Ik vertelde de dealer dat dit gat namelijk bij de rechter vRS modderkuip
niet zit. Hierop vertelde ze me dat dit toch echt de juiste modderkuip was, en de enige waar enigszins iets van 'sport' in de omschrijving terugkwam.
Dus lieve vRS O3 rijders
Zou een van jullie mij het een en ander kunnen bevestigen, dan wel ontkrachten door even te checken hoe dit er bij jullie uitziet? Alle bewijslast (mét foto) is welkom
.
Mocht je dit voor me willen controleren; als je voor je linker voorwiel staat, zou het gat linksonder je veerpoot zichtbaar moeten zijn. De wielen zullen dus wel even (links) ingedraaid moeten zijn.
Mijn dank is weer groot en iedereen een fijn weekend
.