D
Deleted member 26486
Ja ok. Wij hebben nog de 2 reiswiegen en alles wat daarbij hoort.
Kijk, dan is het voorbestemd:
Ja ok. Wij hebben nog de 2 reiswiegen en alles wat daarbij hoort.
Geen reetverwarming.... en voor hoeveel heb je ze verkochtAan luxe geen gebrek in die oude blauwe van mij.
Ja maar klopt niet..... in de video hebben ze alleen onderstel van de kinderwagenKijk, dan is het voorbestemd:
Nee die heb ik nu wel ongevraagd en ongewildGeen reetverwarming.... en voor hoeveel heb je ze verkocht
Mijn vrouw wil een warme bips .Nee die heb ik nu wel ongevraagd en ongewild
Voor wat minder uiteraard. Maar mij lijkt dat er best wat af kan.
Werk aan de winkel dus...Mijn vrouw wil een warme bips .
Mijn vrouw wil een warme bips .
Ontopic:
Nu wel fabia mensen gehoord maar nog geen echte octaviamensen.
De octavia combi 1.0 of 1.2 of 1.4 met of zonder act zou ik nog wat meer van willen weten.
Vooral de act motor. Hoe is die in handelen en verbruik..
Ik ben van een F2 combi overgestapt in een Leon ST en deel die ervaring absoluut niet. Al meteen bij de proefrit voelde het in alle opzichten als méér auto, zowel qua handling als ruimtelijk. Hij is niet zo volumineus als een Octavia (heb eerder ook 4 jaar een O2 combi gereden).ik heb toch echt even moeten checken of ik wel een Leon meegekregen had: ondanks dat ie een klasse groter is, voelt ie kleiner dan de Fabia.
Als ik me niet vergis heeft @MarcoO2 een Leon ST gehad met ACT, ik dacht in een 1.4 blok. Van mensen die ik ken en ervaring hebben met ACT is dat je er tijdens het rijden niets van merkt (positief dus).
Als je twijfelt tussen Fabia en Octavia, is misschien een jonge Rapid ook een optie? Overigens heb ik een aantal dagen een Leon als leenauto gehad, toen de dealer een probleem met de Front Assist moest verhelpen, en ik heb toch echt even moeten checken of ik wel een Leon meegekregen had: ondanks dat ie een klasse groter is, voelt ie kleiner dan de Fabia.
Zal echt aan jou persoonlijk liggen Gert. Ik ben 1m86 en stap net zo soepel in mijn Leon als een O3. Portier maten zal geen moer schelen. Met alle respect ga de wielbasis van een Leon en een F3 eens met elkaar vergelijken of binnenafmetingen. Je praat toch echt over een ander segment auto
Ligt aan het feit dat de voorruit van een Leon iets platter ligt, en je wat dichter bij de voorruit zit, maar vooral doordat middentunnel en alle zaken op/aan het portier dichter bij zitten en je meer het idee geven dat je de Leon 'aantrekt'. Het is niet zo, dat de Leon daadwerkelijk krapper is, of dat in- of uitstappen lastig is, het is meer het idee dat je minder lucht om je heen hebt.
Zal echt aan jou persoonlijk liggen Gert. Ik ben 1m86 en stap net zo soepel in mijn Leon als een O3. Portier maten zal geen moer schelen. Met alle respect ga de wielbasis van een Leon en een F3 eens met elkaar vergelijken of binnenafmetingen. Je praat toch echt over een ander segment auto
waarom eigenlijk ingeleverd en wat was het verbruik van de DSG?https://vandenbrug.nl/occasions/sko...onie-climate-control-cruise-control-16-velgen
Deze heb ik onlangs ingeruild; dealer onderhouden, ook op vast onderhoud (15 000 km)
Hoe bedoel je het verbruik van de DSG? Hij reed tegen de 1 op 17,7. DSG is aangepast, schakelt iets langzamer op in D, iets sneller in S. In D was er echt niet mee te rijden met de standaardsoftware, één en al gebrom en getril. Motor getuned naar 140 pk, op 98 benzine.
Ingeleverd omdat ik voor die ene keer in mijn leven toch een echt sportieve auto wilde en me dat door mijn echtgenote werd gegund