Klopt. En ik heb ook de theorie dat het je met de paplepel ingegoten moet zijn. Ik zie dat aan mijn vrouw, zij vond het altijd geweldig.....ik vreselijk........toch heb ik als kind wel gekampeerd hoor. In een sta-caravan van opa en oma in Zeeland. Het eerste wat ik dan 's ochtend moest was naar de WC en dan moest ik me verd..... eerst helemaal aankleden, de kou in, met een plee-rol onder je arm (zie Bert Visscher) naar het plee-gebouw waar de potten GEEN brillen hadden (!!!!!!!) en ik vertikte het om op die randen te gaan zitten dus dan hing je.....nja. laat ik maar stoppen.
En wat ik verder echt ook verschrikkelijk vind is dat verplichte sociaal doen......sorry....niet mijn ding.....hallo buurman, hallo buurvrouw.....weertje he.....komen jullie vanavond bij ons in de voortent wat drinken.....
Sorry, ik ben echt een sociaal mens maar op vakantie wil ik dat heel erg zelf kunnen reguleren. Als ik dan zin heb zoek in een bar of zo op....maar niet meteen 's ochtends als je uit bed komt en in je voortent zit.....en dan de rest van de dag ook .....
Nee, ik ben dan toch teveel een luxe paardje denk ik
Maaruhhhh, we dwalen toch niet off-topic hè