M'n TV box is vorige week binnen gekomen. Uitgepakt aangesloten en het werkt eigenlijk best prima!
De Ziggo GO app werkt ook (had van mij iets vlotter gemogen, maar het werkt niet storend traag). Die blijft ook in landscape modus draaien (in tegenstelling tot wat ik op Internet links en rechts heb gelezen).
Wat nog wel even een dingetje wordt is de bediening. De standaard meegeleverde afstandsbediening schiet te kort omdat je geen pointer hebt (en dus de Ziggo app niet kunt bedinen die is gemaakt voor touch bediening). Het touchpad toetsenbord wat ik bijbesteld had werkt dan weer prima maar heeft weer het nadeel dat je daarmee de box niet uit kunt zetten. Dus ik denk dat het een muis wordt in combinatie met de originele afstandsbediening.
In het pakket zat:
- TV kastje (erg klein en handzaam formaat)
- HDMI kabel
- Voet met dubbelzijdig tape om het ding achterop je TV te plakken
- Verlenger IR ontvanger
- Afstandsbediening
Dus voor alsnog ben ik helemaal content, het toetsenbord zou ik niet opnieuw bestellen met de huidige wetenschap, maar dat mag de pret niet drukken.
De eerste six feet under afleveringen zijn al lekker gestreamed met de Ziggo GO app!
Het ding is ook voorzien van Wifi (geen 5G) en daarmee zou je in principe overal in je huis TV kunnen kijken zonder kabels te hoeven trekken. Beeld is prima en over mijn 2.4 Ghz wifi loopt alle soepel.