edero
Forumguru
Inderdaad, is het de A4 of de 'nieuwe' A4 (Delft - Schiedam)Ben benieuwd welke versie jij dan hebt
Inderdaad, is het de A4 of de 'nieuwe' A4 (Delft - Schiedam)Ben benieuwd welke versie jij dan hebt
Ja, dat zie je goed Het is zo moeilijk om het juiste topic te gebruiken.
Ah ik kan me voorstellen dat er een spraakverwarring is.Ben benieuwd welke versie jij dan hebt, dat jij wel de nieuwe A4 te zien krijgt...
Als ik samen met m'n vrouw in de auto zit zijn beide telefoons gekoppeld aan de Amundsen. Dus ik zou zeggen dat het antwoord op je 1e vraag 'Ja' is...Bij de MIB Columbus las ik iets over het tegelijk kunnen connecten van twee telefoons, na een bluetooth-update. Geldt dat ook voor een MIB Amundsen uit september 2015?
@Bakkertje : kun je een nieuwe licentie kopen?
Ah ik kan me voorstellen dat er een spraakverwarring is.
Voor mij is de nieuwe A4 het deel tussen Halsteren en Dinteloord.
Dat stuk bij Rotterdam is voor mij niet interessant.
Ik heb ook zowel mijn werk telefoon als mijn prive telefoon gekoppeld staan. Wel zo makkelijk.
Ah mooi eindelijk! Al kon ik ook gewoon 5 min van de eindtijd afhalenStuk rond Steenbergen staat er inderdaad (nu) wel op
Ik wil eens een keer helemaal vers beginnen, dus om te beginnen weer terug naar fabrieksinstellingen. Mogelijk dat wat storende fouten er dan uit gaan. Wat is daarna voor updates de juiste werkwijze? Is er een lijstje met updatelinks, die ik daarna één voor één moet installeren?
Helemaal niks...
volgens mij gaan alleen je instellingen terug naar de "defaults", map data blijft ongewijzigd op de SD-kaart staan.
Van tijd tot tijd zijn er toch firmwareupdates? Daarvoor moest mijn auto althans af en toe voor naar de garage. Mijn Octavia is van april 2013; terugzetten op fabrieksinstellingen betekent dan toch ook terug naar de firmware van april 2013?Wélke firmware-updates?!?
neen hoor.. misschien dat ze omdat het systeem dusdanig in de knoop geraakt is dat ze via de dealer-fabriek de firmware opnieuw installeren op je toestel.Van tijd tot tijd zijn er toch firmwareupdates?
Dus voor goed begrip: de enige updates, die af en toe verschijnen, zijn voor de kaarten en bij een reset naar fabrieksinstellingen blijven de kaarten gewoon op de SD-kaart staan?neen hoor.. misschien dat ze omdat het systeem dusdanig in de knoop geraakt is dat ze via de dealer-fabriek de firmware opnieuw installeren op je toestel.
Maar werkelijk "nieuwe" firmware heb ik nog niets van gezien, voor Columbus niet of voor Amundsen niet..