rick_l
Lid
Wat voor Amundsen en telefoon heb je?
Heb een huawei p20 lite en een O3 uit 2017 met de Amundsen die in het standaard model zit.
Wat voor Amundsen en telefoon heb je?
Ik ga vanavond mijn P20 lite ophalen bij het postkantoor. Ik heb ook een O3 MY2017. Bedoel je dat de amundsen de mist in gaat, of het toestel? Dan zal ik het ook ff checken.
Huawei gebruikt (onder andere) in de P20 'afwijkende' chipsets die wel vaker tot problemen leiden. Een collega kreeg het niet werkend met Android Auto, terwijl andere Android telefoons het gewoon deden.
Idd, ik heb er ook geen last van. Er staan soms wel meerdere nummers bij contacten, maar dat is dan bijvoorbeeld een mobiel en een vaste lijn.Wel vreemd. Welke Amundsen hebben we het hier over? RNS 315 of MIB? Bij mijn MIB-Amundsen heb ik hier geen last van.
Mijn huidige p9 lite heeft geen problemen met Bluetooth oid. Ook niet met genoemde apps tegelijk open. (muv pokemon)Dat lukte me bij m'n p9 lite idd ook niet.
Maar goed, op zich werkt het wel, hoewel ik graag leer hoe ik evt de bluetooth van de auto kan resetten onderweg.
Dat heb ik niet geprobeerd....stond zeker in de handleiding RTFM haha. Ik ga het vanavond even checken.Bij CarPlay is de Siri wel via de knop op het stuur bereikbaar; ik dacht door langer te drukken of twee maal ipv één maal of zo. Bij Android Auto is dat dus niet zo?
Geweldig, het werktZie mijn opmerking eerder in dit draadje: Het grote Amundsen-topic