Ik heb sinds een tijdje een nieuwe GSM, een Huawei P20 Pro. Sinds ik die telefoon heb, synchroniseren niet alle contacten meer naar de Amundsen van mijn Fabia 3. Met mijn vorige telefoon (LG Nexus 5X) had ik dat probleem totaal niet.
In mijn GSM staan drie contactengroepen: Google en 2 accounts zakelijke Exchange. Eén van die zakelijke Exchange contacten heb ik volgens mij uitgezet, voor wat betreft de contactpersonen, want dit is een gedeeld account die door mijn collega's ook wordt gebruikt. Hier staan allemaal (heel veel) contacten in die ik zelden of nooit gebruik.
Alle bovengenoemde accounts had ik op mijn vorige GSM ook.
Het lijkt er op dat hij wel enkele contacten van mijn Google binnen haalt, een stuk of 17, en geen enkele van de Exchange. Als ik handmatig de contacten laat synchroniseren vanuit de Amundsen lijkt hij wel 2000 contacten te importeren, maar zoveel zijn er gezamenlijk helemaal niet op het Google-account en mijn eigen zakelijke Exchange, mogelijk wel op die gezamenlijke Exchange, ondank dat ik die uitgezet heb. Kan het zo zijn dat mijn Huawei bepaalde data "verminkt", waardoor de Amundsen ze negeert?
Iemand een idee? Ik hoor het graag!