rgb
Lid
KloptMaar je kan hem toch ook gewoon handmatisch op dagstand zetten?
KloptMaar je kan hem toch ook gewoon handmatisch op dagstand zetten?
Ik heb al geïnformeerd bij Skoda Nederland maar die hadden er (nog) geen antwoord op:
Ik heb een Amundsen / RNS 310 dus zonder de plus. Bij mijn weten kwam er altijd aan het begin van het nieuwe jaar een navigatie update uit. Dit zou het FX platform moeten zijn en de laatste update is V10 van 2018. Maar ik zie nog nergens V11. In de skoda webshop krijg ik wel een update te zien maar daar staat ook bij vermeld dat het een AZ platform versie betreft.
Iemand een idee of er nog een nieuwe versie gaat komen?
Wat zijn ze nu aan t klooien bij Skoda
Only for 32Gb SD card terwijl het bestand maar 12Gb groot is ????
Wat wil men hiermee nu bereiken bij Skoda ??
Dat we ontevreden klanten worden ?
Ik snap hun gedachten gang totaal niet meer..
Hoe moeilijk is het nu om een portaal te creëren waar ik afhankelijk van waar ik woon ( land )
een X aantal landen zelf kan selecteren tot een X aantal Gb.
Als ik dan bv in NL woon dat ik dan geheel scandinavië en west europa kan selecteren en dus downloaden en op me kaart kan zetten.
Dit kon ik in de begintijd van de GPS bv bij Garmin doen met mijn NAVI voor op de motor.
En daar zat toendertijd nog een intern geheugen in dat veel kleiner was.....
Ik durf je dit niet te zeggen !Dat zou ook moeten werken?
Gedownload en bekeken. Ik zie echt geen verschil met ECE2019. Nog steeds oude wegen ondanks ze in “HERE map creator” al zijn aangepast.Hoera! Ik zie nu op het updateportal een kaart voor Europa staan: ECE A1 2019/2020 - only for 32GB SD
Fijn dat Skoda nu ook weer zelf een volledig Europe kaart heeft geplaatst.
Maar goed mijn orginele SD kaart van Skoda is dus 16Gb en die is meegeleverd een jaar terug toen ik de wagen nieuw aanschafte.
Maw als ik de 32Gb versie wil gebruiken dan moet ik dus eerst naar mijn dealer toe om een 32Gb SD kaart aan te schaffen ( orgineel ) en dan kan ik pas de update doen...
Dan voelt het voor mij dus niet meer als gratis updaten....
Heb geen smoelenboek en ga dat ook niet nemen !!! Dus je mag klagen voor mij als jij wel smoelenboek hebt....klagen bij de Skoda op facebook.
Gedownload en bekeken. Ik zie echt geen verschil met ECE2019. Nog steeds oude wegen ondanks ze in “HERE map creator” al zijn aangepast.
Maar goed het werkt dan ook nog in de Amundsen in de wagen ?Zojuist op 16GB kaart gezet. Ik kan bevestigen dat het gewoon past.
Zoals ik al zei is dit dezelfde versie van november, alleen nu met een Europa kaart ipv een deel.Gek dat VW nog geen nieuwe versie heeft? @Skivo Kun je eens een foto van je kaartversie maken? Kijken of het een nieuwere versie is dan VW heeft......