Goedemorgen medeforumers !!!!
Ik heb natuurlijk nog niet alle berichten omtrent de admudsen navigatie etc doorgelezen maartoch een 2tal vraagjes!!
A.hoe kun je een telefoon aansluiten op je admudsen ?,als ik op het knoopje phone druk geeft deze aan geen telefoon gevonden etc,ik ben al naar het scherm geweest fabrieksinstellingen resetten erop dat scherm staat ook voicemail nummer instellen,hier kan ik niets op/aan veranderen.(ik heb natuurlijk al het instructie boekje nageplozen maar niets kunnen ontdekken wat of het probleem verder zal oplossen verhelpen.
B. 2e vraag ivm met mf stuur en maxidot.
Ik heb op het knopje telefoon gedrukt op het stuurwiel (volumeknop ingedrukt) ,vervolgen verschijnt op het maxi dot scherm de tekst phone not found,en de keuze om te zoeken naar een phone etc.
Nu snap ikhet wel gezien punt a dat ik geen telefoon heb aangesloten dus tot zover alles duidelijk.
Maar het meenst vervelende vindt ik datdie tekst niet meer uit het maxidot scherm verdwijnt,alleen tijdens nav gebruik wel weer,en vervolgens alleen de tekst no phone etc,dus ik kan op het schermpje bv niet deboordcomputer qua verbruik etc meer inzien.Ook nadat de auto een tijdje heeft stilgestaan blijft tekst zoals hierboven beschreven erin staan.
Heeft iemand enig idee hoe ik beide problemen zou kunnen oplossen,heb ik bv iets nodig om de telefoon aan toesluiten op de admudsen ?
Betreft fabia bouwjaar okt 2010
Alvast dankt voor de reacties