Mocht je de oude mappen nog hebben van de SD kaart, dan zou ik bestands mapje "vde" op je SD kaartje zetten en kijken of het dan wel werkt.
En als dit zo is, dan weet ook ik waarom de bestands grootte verschillend waren t.o.v. van de oude versie 40
aangezien het bij versie 45 het ontbreekt.
Je moet het plaatsen op de SD kaart in de map "markets" - "eu" - en hier moet het "vde" mapje geplaatst worden naast de "map" bestand zoals dit heet.
klopt als een bus AndreM, heb de map vde teruggezet en hopla voice command werkt weer!
begrijp nu ook waarom de update file zo klein was!
Ik heb de map ook terug gezet en werkt terug als voordien.
laat ons weten of het bij jou ook werkt?
Ja, koop een grote USB-stick en doe daar je muziek op. Hoef je je telefoon nooit meer aan te sluiten, en het werkt altijd perfect.Ik heb een Samsung S5 en als ik deze aansluit op de usb poort dan krijg ik een melding dat er geen afspeelbare bestanden zijn. Er staat toch echt muziek op mijn telefoon....iemand oplossing.
Kortom: Met een USB-stick (of externe HD) gaat het een stuk eenvoudiger, betrouwbaarder en sneller.
Maar waarschijnlijk moet jij je S5 aansluiten als USB-stick (kun je ergens in de opties vinden). Als je je telefoon in deze stand op de PC aansluit, zul je zien dat er een drive-letter aan wordt toegekend, ipv dat de telefoon in de explorer helemaal onderaan staat als "Samsung Galaxy S5" oid.
Maar dan zit je aan een limiet van 32 GB vast, daar past mijn MP3-verzameling al lang niet meer op.Of zoals ik heb een SD kaartje van 32 GB van 15 euries, werkt super en is te bedienen vanaf het stuur.
Toch beter zoeken. Ik heb ook een S2. Om mijn MP3'tjes (via FreeFileSync) met de SD-kaart in mijn telefoon te synchroniseren gebruik ik al jaren de bovengenoemde verbindingsmethode. FFS ondersteunt de MTP methode namelijk niet.Die functie zit er sinds de Galaxy S2 niet meer in. De meeste telefoons maken nu gebruik van MTP (Media Transfer Protocol) en daarbij krijg je geen driveletter toegekend inderdaad...