Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

mark8

Lid
Nee autopar had geen tijd meer vanwege vakantie.
Garage had iemand anders gevonden met dezelfde prijs.
Geloof in Apeldoorn.

Mali

Forumguru
Vandaag via online update voor columbus 2017, geen idee wat het inhoud 80E4FB53-488C-4115-81A0-EFE7D094762A.jpeg
Daarna kwam download nederland in beeld.

Mali

Forumguru
Zie nu versie 0169 staan en Nederland nu 2018 / 2019, de rest is nog oud.
Wel raar dat op de update website van Skoda niets aangegeven word.

CBreedijk

Donateur
Iemand ervaring met Carbridge?
(Sorry nu te lui om te zoeken )

Ik vind de CarPlay functionaliteiten nu nog niet bijzonder.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rainesh

Forumguru
Waarom installeren jullie niet via een sd kaartje de 2018/2019 kaarten van VW voor een Discover Pro? Zijn dezelfde maps..

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag

• Leuk
Waarderingen: CDK

Mali

Forumguru
Rainesh, ik begreep dat er dan mensen waren met foutmeldingen na het updaten vandaar niet gedaan.

Rainesh

Forumguru
Rainesh, ik begreep dat er dan mensen waren met foutmeldingen na het updaten vandaar niet gedaan.
Als je een windows computer gebruikt en een usb3.0 stick geformatteerd op fat32 dan zul je geen fouten krijgen. Heb er al aardig wat mee geupdate :)

• Leuk

Rayzman

Actief lid
Als je naar het online updaten gaat vanuit het navigatie scherm, staat er 12,5GB aan updates om binnen te halen. Het gaat alleen rente traag.

Mali

Forumguru
Daarom doe ik het vanavond ( downloaden) , lekker slapen en morgen wakker worden met een volle sd kaart

Als je een windows computer gebruikt en een usb3.0 stick geformatteerd op fat32 dan zul je geen fouten krijgen. Heb er al aardig wat mee geupdate :)

USB 3.0 maakt geen verschil hoor. De controler en aansluitingen in de Columbus zijn immers alleen 2.0

In mijn geval wel; de SD kaart lezer is een stuk langzamer dan de USB poort.
En ik gebruik alleen maar van die hele snelle kaartjes en snelle usb sticks omdat ik met data overdracht altijd van het weinige geduld ben ;)

Rainesh

Forumguru
USB 3.0 maakt geen verschil hoor. De controler en aansluitingen in de Columbus zijn immers alleen 2.0
Een 3.0 haalt een hogere (en sneller) zijn "topsnelheid" dan een 2.0 stick. Vandaar het advies voor een 3.0 stick.

• Leuk
Een 3.0 haalt een hogere (en sneller) zijn "topsnelheid" dan een 2.0 stick. Vandaar het advies voor een 3.0 stick.

Heeft iemand grote verschillen gezien tussen Skoda update 2018 en VW update 2018/2019?

Is het updaten en moeite waard?

Bovenaan Onderaan