Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

Pendragon

Donateur
En het grootste probleem met de Columbus update wat ik heb: de kaarten zijn nog steeds veel te oud. Als we nu V12 krijgen zijn de kaarten ongeveer van 1e kwartaal 2014, tenminste dat staat er dan op. Als ik dan aan het rijden ben blijkt er iets van 2013 nog gewoon niet op te staan. Ik vind het super treurig dat daar zoveel geld voor gevraagd wordt.

tist

Actief lid
MAAR

Af-fabriek ziet er gewoon beter uit dan zo'n zuignaphanger aan je ruit!:pardon:

Dan maak je toch zelf een houder zonder zuignap, en makkelijk te verwijderen.
Heb ik gedaan voor mijn heel oud PDA geval, met TT er op, nog steeds veel juister dan wat er ingebouwd zit.
De GPS ontvanger verdwijnt dan in het opbergvakje linksonder, en houd het wel bijna 20.00H uit.
Stuurde me tot op heden nog nooit in een doodlopende straat, Columbus die doet dat wel hoor, en nogal vaak ook, met inbegrip van andere fouten.
Op reis gebruik ik Tomtom en negeer de Columbus als zij er anders over denkt.
Zou Christoffel indertijd ook zo fout/onbetrouwbaar geweest zijn :lezen:.
Mijn TT soft gebruikt wel de updates natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb de zuignaphanger omgefunctioneerd naar een standaardje bovenop het dashboard, links tussen de A-stijl en de bolling voor de klokkenwinkel.
Wat mij betreft de ideale plek... :jaja: (en met een donkergekleurd baseballpetje er nonchalant overheen is er van buiten niks meer van te zien)

Canon-Eye

Forumguru
Ik betwijfel of ze überhaupt denken - maar da's een geheel andere discussie.

Geen zuignapvlek op het raam, een ordinaire Swing in het dashboard in plaats van een "behoorlijk" (lees: populair en duur) navigatiesysteem...
Primaire reactie: niks te halen dus. :pardon:

TooTall

Forumguru
Tsja, snap je ook niet dat ze dan 2 updates op 1 jaar tijd uitbrengen...het is al mijn 3de update dit jaar, heb V10 laten installeren 30 Januari 2014, V11 ergens in Mei, en nu is hij V12 aan het wegschrijven.

Had ook liever gezien dat de V12 pas in 2015 uitkwam, maar dan wel met Q3 2014 data ofzo...

EDIT klaar!

30u9ulf.jpg

Laatst bewerkt:

Octavia32

Forumguru
Ik heb hem zojuist ook via @Pendragon binnen :thumbsup::jaja:, ik zal hem ook upoloaden naar mijn dropbox account dan hoeft niet iedereen tegelijk bij Andre leeg te trekken waardoor misschien de uploadsnelheid van Andre (voor jullie de downloadsnelheid)omlaag gaat.

Dan kun je mij ook een PM sturen wat je wilt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan