Heeft iemand positieve ervaringen met updaten vanaf een FAT32 geformatteerde SD kaart?@Badnews ik had dat ook. Heb je je sd kaart op fat32 geformatteerd ?
Probeer NTFS eens, staat ergens in een minimale uitleg had ik gezien, bij mij kapte hij op 98% met fat32.
NTFS ging wel goed.
Belachelijk zulke grote updates, en eisen dat je een 32 gb kaart hebt, maar goed
Ik zou het ook een leuke toevoeging vinden, maar in alle eerlijkheid; wat voor toegevoegde waarde verwacht je?Het is wel sneu, gezien we een versie van ná week 22 (dus model 2015) hebben, maar toch een versie van de navigatie die die functie niet zou ondersteunen.
Het klinkt inderdaad wel zo @RF1983, maar ik ben dan wel benieuwd welk type dat wél zou kunnen (gezien mirrorlink eigenlijk al een aardige tijd bestaat..)
O ja, MartijnW: ik heb mijn update gewoon hier gedownload: http://updateportal.skoda-auto.com/
Misschien een andere unzipper proberen? (Ik heb WinRAR gebruikt).
heb geprobeerd deze te downloaden en te installeren. Na een waarschuwing van Norton deze getracht te installeren maar hij heeft er geen zin in. iemand anders nog een programma waarbij ik mijn plaatjes in de tag kan resizen??
Probeer eens de VW kaart.Daar heb ik hem ook vandaan (al meerdere keren). Ik heb 3 verschillende unzippers gebruikt, allemaal geven een CRC fout in de map Austria.
EDIT: Winrar geeft deze fout: P98_N60S5MIBH3_EU_NT_Q1.14.v2.zip: CRC niet correct. Het bestand P98_N60S5MIBH3_EU_NT_Q1.14\Mib1\NavDB\Austria_eu\0\default\Austria_BasicWithPointAddress.psf is beschadigd