Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

Badnews

Senior Member
@micky , nee dus, was bij de zwemles van mijn zoontje en na 50 minuten zwemles was ie nog aan.
Dat half uur heb ik dus netjes gewacht, dat is ook de tijd dat de update doorloopt na het uitzetten.
Helaas dus niet, thuis even de accu losgehaald en dat hielp pas. Autoradio leek in een oneindig lusje te zitten door de opgetreden fout. De knopjes verlichting ging wel uit, maar de unit, in mijn geval op radio stand, bleef actief.

Ik had gewoon pech, dat heb je soms. Gelukkig niets ernstigs :)

Badnews

Senior Member
Ik ging dus ook van die 30 minuten uit, had er alle vertrouwen in.. Maar helaas, ook audio bleef aan (had hem heel zachtjes gezet). Ik hou het gewoon op bad timing van crashen van de update, die vandaag wel gelukkig normaal verlopen is. Wilde ook de bluetooth updaten, maar daar wacht ik nu even mee :) kan niet zonder telefoon in de auto.

Michael83

Senior Member
Sorry hoor Micky, hoe kan je dat nou raar vinden ;)
Maar gelukkig is het gefixt Badnews!
Ik vind die 17gb best veel, gewoon als je vergelijkt met andere navigatiesystemen. Mag toch?

Darkside

Forumguru
Tja. Oude Columbus was iets van 5 GB. En slechts 1 dvdtje dus. Maar volgens mij krijg je bij Mercedes 4dvd's om te updaten. Is dus vergelijkbaar.
Ik zit er niet zo mee. Het is gratis (ook nog niet bij iedereen). En heeft een "levenslange" support.
Ben blij straks gewoon zelf netjes te kunnen updaten

wimpie33

Forumguru
Iemand ervaring met deze optie in onderstaande foto waar zit de utp aansluiting

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1416855329930.jpg
    uploadfromtaptalk1416855329930.jpg
    919,2 KB · Weergaven: 130
  • uploadfromtaptalk1416855335478.jpg
    uploadfromtaptalk1416855335478.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 116
  • Leuk
Waarderingen: TL@

wimpie33

Forumguru
Weet iemand hoe ik voorstellen van poi die ik krijg kan selecteren in het scherm voorbeeld de carpool Zeist. Als op klik gebeurt er niks

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1416855649443.jpg
    uploadfromtaptalk1416855649443.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 107
Bovenaan Onderaan