Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

Pendragon

Donateur
De mijne geupdate en de kaarten zijn zeker nieuwer. De weg bij Watergraafsmeer (Amsterdam) was op de kaart van vw nog niet goed, nu wel. Updaten ging probleemloos.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Mitico

Actief lid
En precies vandaag heeft Ziggo een mega storing bij ons in de gemeente.... Vanaf vanmorgen niet vooruit te branden en de verbinding wordt er continu uit gegooid. Nog geen updaten voor mij op dit moment....

Mitico

Actief lid
Niet te geloven, internet werkt weer en de server van Skoda geeft een 404 en kan het nieuwe bestand niet vinden op de server.... Wordt pas updaten na de vakantie ben ik ik bang :wavecry:

ElScorpione

Forumguru
Er zit inderdaad verschil in de kaarten. Versienummer is anders en de columbus geeft bij vw 2016/2017 aan en bij de skoda versie 2017.

Pendragon

Donateur
Geen last van gehad. Alles met elkaar, na het downloaden van de site, een uurtje.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Frank C

Forumguru
Kon toch niet tot morgen wachten.....:D Download via andere computer ging beter, wel regelmatig download verder helpen ("resume"). Uitpakken bestand met 7-zip ging prima, duurt wel een tijdje +/- 45 min. Update van navi systeem in twee keer. Eerste keer kwam er foutmelding bij map Russia. Geheugen kaartje eruit gehaald, WMP file verwijdert en ging daarna wel goed. Duurde een klein uur.

Laatst bewerkt:

Borrie1973

Actief lid
Vanmorgen voor het grootste gedeelte de update laten doen,toen even nadat hij de 100% aangaf gaf hij de foutmelding. Zoals vorig bericht al aangaf, het wmp filetje weggegooid omdat hij niet meer opnieuw startte en nu is hij weer opnieuw gestart. Ben benieuwd, inmiddels klaar met
Updaten en nu is het wel gelukt

Laatst bewerkt:

anilv26

Senior Member
Krijg steeds een foutmelding dat het update bestand niet correct is. Vreemd gedoe hoor. Vraag de dealer wel voor de update.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Ik heb hem ook gedraaid. Heb gewoon de file uitgepakt op een USB stick.
Verder niets veranderd. Geen file weg gehaald of iets? Duurde 1 uur en 10 minuten..

Borrie1973

Actief lid
Wmp file wordt volgens mij door de columbus aangemaakt en heb ik moeten verwijderen omdat hij anders niet opnieuw wou updaten. Hij bleef nl zoeken met de wmp file aanwezig

Bovenaan Onderaan