Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

brhahlen

Actief lid
Nieuwe kaart ECE 2017 bij Skoda te downloaden. Zojuist gedownload, morgen even installeren!
Ik heb deze gisteren gedownload en vanochtend geprobeerd te installeren, maar ik kreeg een melding dat er geen software-update gevonden kon worden.
Vanmiddag maar eens op op het kaartje zetten en kijken of het misschien aan de kopieer-actie lag.

bonyuri

Actief lid
Ik heb dit bij de laatste update ook meerdere keren moeten proberen voordat hij hem "pakte"
Met een eerdere update probeerde ik het via USB en dat lukte ook niet, via SD kaart is bij mij de enige manier waarop het werkt.

brhahlen

Actief lid
Ik heb dit bij de laatste update ook meerdere keren moeten proberen voordat hij hem "pakte"
Met een eerdere update probeerde ik het via USB en dat lukte ook niet, via SD kaart is bij mij de enige manier waarop het werkt.
Deed jij dan steeds "Software Update" en dan wachten tot het zoeken compleet was en dan gewoon nog een keer?

Heb straks nog een ruim uur om naar huis te rijden, dus kan wel een paar keer op dat knopje drukken :-)

Pendragon

Donateur
Even mijn VIN ingevuld, maar bij mij staat nog steeds de oude, maar met de VW versie werkt het ook prima....en missen er nog steeds een hoop updates.

The Vipe

Actief lid
HIGH12_P157_EU_2017 gedownload en op SD, nog niet geïnstalleerd. Is wel 22gb, dus even groot als de kaart mét Europa. Dan zou het toch vreemd zijn dat Europa hier niet bij zou zitten? Voorlopig nog maar even niet installeren?

Reload

Nieuw lid
Ik krijg nu de volgende update's;

ECE 2016 West
Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, germany, Greece, Iceland, Italy, Ireland, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Norway, Netherlands, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom
For downloadingECE 2016 West (22.00GB)

ECE 2016 East
Belarus, Bulgaria, Czech Republic, Hungary, Slovakia, Ukraine, Estonia, Latvia, Lithouania, Poland, Russia
For downloadingECE 2016 East (22.00GB)

//
Ik heb geen .Net Framework 3.5 op mijn pc... Iemand de link rechtstreeks?

Rallye

Forumguru
http://updateportal.skoda-auto.com

Die letzte Aktualisierung für das Navigationssystem Amundsen erfolgte in KW22/2016 (Mitte Juni), das nächste Karten-Update ist für KW45/2016 (Anfang November) geplant. Die nächste Aktualisierung für das Navigationssystem Columbus erfolgt im September 2016. Das Update im Juni ist aus techn. Gründen ausgefallen. Ein Update der Karten findet zweimal im Jahr statt, andere Software-Updates wie z.B. Bluetooth, SmartLink oder Radio-stationen Logos je nach Verfügbarkeit

Mitico

Actief lid
Er is dan schijnbaar toch iemand met die website bezig...

02ff80574a6ad8508f532450e714c7c6.jpg

Bovenaan Onderaan