Mitico
Actief lid
Zojuist succesvol de 2016-kaarten en vernieuwde bluetooth software via de updateportal van Skoda-auto op mijn Columbus geïnstalleerd.
Ik zie nog steeds de oude staan als ik mijn VIM code intik?
Zojuist succesvol de 2016-kaarten en vernieuwde bluetooth software via de updateportal van Skoda-auto op mijn Columbus geïnstalleerd.
Zoals hierboven al gesteld: de vw kaarten werken ook.
Dat had ik al gezien ja, maar wacht toch liever even op die van Skoda zelf.
Sinds de update naar ECE2016 kan ik geen zenderlogo's meer plaatsen op de DAB zenders. Wel op de FM zenders. Ook niet nadat ik de radio terugzet naar fabrieks instellingen. Iemand bekens met dit probleem?
Groet,
Kees
Misschien een suffe vraag, maar via Google kom ik er niet uit. Is het standaard zo dat de kaarten van Duitsland niet in de Columbus zijn opgenomen? Ik kan navigeren naar bijna elk land in de EU maar Duitsland niet.
Heb je een directe link naar de VW download? Die staat namelijk ook niet in het door jou gelinkte draadje.
Dit zit hem vooral is geduld!Tja, in de basis heb je gelijk maar in mijn ervaring werkt spraak herkenning nooit helemaal goed en het herstellen via spraak al helemaal niet. Dan ben je vaak sneller klaar als je toch even iets typt en kun je je snel weer helemaal op het rijden richten.
Hallo allemaal,
Zit de aanpassing van de A4 wel in de update van VW ?