waaltje
Senior Member
@Rallye thanks maar is idd wat kort had het instructieboekje ook al doorgenomen maar aan de hand daarvan was me nog niet alles duidelijk van het carmenu
is ook te veel om op te noemen
![nailbiting :nailbiting: :nailbiting:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nailbiting.png)
@Rallye thanks maar is idd wat kort had het instructieboekje ook al doorgenomen maar aan de hand daarvan was me nog niet alles duidelijk van het carmenu
Alleen als je electrisch verstelbare stoel hebt anders niet.. op de vw golf van het werk zit het, ik heb het uitgezet.. ding gaat niet ver genoeg omlaag naar mijn idee.@waaltje thanks voor de foto'skan hier zeker wat mee zit idd wel behoorlijk veel op. Ben ik wel ff bezig met instellen als ik de auto heb. Weet jij toevallig of de rechterspiegel na beneden gaat met achteruit rijden of is dit alleen in te stellen via vcds?
Bekijk bijlage 62883 Bekijk bijlage 62882 Blauw grijze balk soms in beeld.
Is dit gewoon of moet ik terug naar de garage.
Vinden jullie ook dat Android Auto maar wat wazig op je mooie 9.2" scherm komt?
Je kan dit veranderen door AA op je smartphone te openen (zonder koppeling met Columbus), menu links boven openen en op "About" drukken. Dan tik je ettelijke keren op de titel "About Android Auto" totdat op het scherm komt dat je in developer mode zit. Open het menu rechts boven (3 puntjes), klik op "Developer settings", en vink "Allow 720p video output" aan.
![]()
Vergelijkend met de Yeti en de Zenec in maxidot schermTja ik had deze foto naar Skoda nl getwittert omdat ik eigenlijk dacht dat dit gewoon een fout was in de navigatiesoftware maar zo simpel lijkt het dus nu ook weer niet.
Ik kan inmiddels bevestigen dat het weer werkt; ik had het bij de NPO neergelegd en kreeg vandaag door dat het weer zou moeten werken; direct ook maar even aangegeven of ze er actieve monitoring op kunnen zetten.Een aantal jaren geleden waren er issues met de TMC (de verkeersmeldingen), de afgelopen weken lijkt het erop dat ze er weer zijn, ik krijg namelijk met geen mogelijkheid de meldingen van de NPO, terwijl ik gewoonlijk naar NPO Radio 2 luister. De meldingen welke nu in het systeem staan, zijn van Veronica, alleen daar heb je helemaal niets aan, aangezien bv gisteravond op de weg terug van Rotterdam naar het Noorden er allerlei meldingen in het systeem stonden met een datum/tijd, alleen de files waren allang weg. Zijn er meer mensen die deze irritatie weer hebben?