@tist
met ZO een negatieve ervaring, gestaafd door argumenten en feiten, lijkt het mij wél de moeite om de dealer van de naam te noemen hier.. beetje "reclame" kan nooit geen kwaad é
Neen "reclame" zoals je zegt kan geen kwaad, echter hier in ons landje moet je erg opletten als je iemand .....
De fout in deze zo bekijk ik het, is de zo goed als onmogelijkheid om dat hogerop kenbaar te maken, laat staan om van enig begrip te mogen uitgaan.
Maak ik de naam kenbaar weten zij wie ik ben, en geef hen dan ook nog eens de kans om het "hogerop" recht te zetten en mijn woorden in twijfel te trekken waarbij men als eindgebruiker steeds aan het kortste eind trekt, dus....
Heb in een verleden probs gehad met een motor, men kende mijn moto niet, diende foto's op te sturen van het framenummer en motornummer want hij bestond niet eens volgens hen. Nadien heeft men dan geopperd dat het zeker en vast een parallel import was !!!
Heb hen dan duidelijk laten zien dat ik persoonlijk zelf de garantie documenten naar henzelf had verzonden, m.a.w. de dealer kon er niet mee weg gekomen zijn, en dan heb ik nog zelfs 3 stukken in garantie door hen in vervanging gekregen, en dat waren niet bepaald de goedkoopste, vond ik wel hoogst uitzonderlijk voor een moto en framenummer dat zij dan als parallel import plots bestempelden .... en dan was het helemaal einde verhaal.
Daar sta je dan als eindgebruiker in ons land, dus ..... 2 jaar verplichte waarborg laat me niet lachen, ook zoiets....
Maar ik wijk af en laat het hierbij, ik zoek nog en als ik een oplossing toch nog vind laat ik het wel weten.