Ik heb geen inruil gedaan maar was wel mogelijk.
Dat er onder de streep meer betaald wordt is idd meestal het geval, bij grote pech is dit natuurlijk niet zo, ook gevallen buiten de garantie om zitten hierbij...het is net hoe je risico's mee rekent. Mensen denken nog al snel dat ze het zelf beter doen en rekenen zichzelf rijk, wat op zich logisch is maar ik was het beu om steeds mijn spaarpot aan te spreken voor reparaties van mijn 2e hands auto en 4 maanden later weer...vandaar mijn keuze in deze. Echter wil ik er wel bij vermelden dat ik mocht profiteren van een aktie waarin een aktie model (voorraad) zat en een speciale prijs icm lage kilometers per jaar (12.000) waardoor ik het interessant vond voor mij, lekker zorgeloos en 1x tanken voor 45,- in de maand en de vaste lease kosten. Bij een Octavia 3 icm 40.000 per jaar ben ik bang dat de maandprijs niet op weegt tegen zelf kopen/financieren. Maar laat je vooral niet gek maken door iedereen die meteen roept dat ze het beter weten zonder het zelf ooit gehad te hebben, spreek mensen met veel pech aan de auto maar eens wat het kost...forums zijn leuk maar een minimaal percentage van de werkelijke aantallen natuurlijk. Welk model heb je voor ogen?