dvon
Actief lid
Inmiddels besteld; Skoda SuperB Combi 1.6 TDI Ambition Business line met de kleur Quarz Grey. Moest verplicht een simpley Clever pakket op(elektrische klep en zonsverduisterende rolgordijnen) en heb sunset. Leveren week 41/42. Ben erg benieuwd naar de kleur.
@DieselB, gefeliciteerdje bent de eerste hier geloof ik? Sterkte met het lange wachten tot minimaal oktober
![]()
Nou, hier is nummer 2 dan. Al wel gemeld in het andere Superb 3 draadje.
Gisteren besteld (particulier): Skoda Superb-3 Combi DSG 1.8 TSI Style. Kleur: business grey. Verder 18" Pegasus velgen, sunset en lederen bekleding. Levering (hopelijk) in week 41.
Ik ben niet zo van de heel opvallende kleuren. De keuze was uit een van de 3 grijstinten, wit of eventueel magnetic brown. De 3 grijstinten waren alle drie te zien, 2 op een nieuwe Superb hatchback, Quartz grey op een Octavia. De business grey werd net toevallig gebracht. Dat gaf direct de doorslag: staat in elk geval op de hatchback erg mooi en ik denk op de combi ook. Ik vond alleen de stoffen bekleding van de Style met de ruitjes persoonlijk niet zo mooi. Na lang dubben nog maar iets dieper in de buidel getast en de leren bekleding toegevoegd.
@DieselB: sterkte met wachten, we kunnen ons in elk geval nog weken lang verheugen op de aflevering