Het grote Superb III COMBI topic

Tuulster

Forumguru
Ik heb een uitnodiging gekregen om "als eerste in Nederland" proef te rijden in de nieuwe Combi. Net als Skoda heeft gedaan met de introductie van de Hatchback.

Zouden ze daar voor gebruikt gaan worden?

RoyV1982

Forumguru
Ik begreep van de dealer bij mij in de buurt dat de combi op 20 augustus in de showroom staat maar dat ze er geen publiciteit aan mogen wijden. Officiele berichten zijn eind september in de showroom.

SuperBeeb

Forumguru
Echt in de stad zal hij inderdaad een beetje onhandig zijn,dat kan ik best geloven. Ik vond soms de s2 zelfs onhandig groot/lang. Het voordeel was wel je hoefde op de parkeerplaats niet lang te zoeken,hij stak er altijd wel een stuk tussen uit. Ik snap ook niet dat hij nog weer groter moest als de s2, die was echt al groot genoeg. Maar blijkbaar willen toch veel mannen zeggen: mijne is lekker groter!:deuk:
Schrijven ze dat dan over elke E, 5, A6, Insignia, Mondeo etc? Wat een onzin...

s-line

Forumguru
Een superb is denk ik toch wat groter kwa lengte dan een mondeo enzo.......
Ik zelf vond hem soms ook wel eens onhandig groot. Alleen op vakantie was het vooral handig, maar aan de andere kant nu paste ook alles voor 3 weken vakantie, met 5 personen.:pieker::D

Laatst bewerkt:

Michel

Forumguru
@SuperBeeb: Ik ben het helemaal met je eens. Kijk trouwens ook eens naar de concurrentie binnen het Skoda gamma: een Octavia is slechts 20 cm korter. Wat is nu +/- 20 cm op een lengte van meer dan 4,50 meter?
En dan nog: in de Superb wordt er tenminste nog efficient met de ruimte omgegaan (in de Octavia trouwens ook), want menig concurrent die dezelfde lengte van een Superb heeft, heeft minder binnenruimte. Het zijn in ieder geval geen verspilde (extra) centimeters.

Bovenaan Onderaan