EHS
Actief lid
zouden deze voor bij de RDW gebruikt zijn, voor de NL typegoedkeuring of zo? Of zou dat al Europees geregeld zijn? (denk van niet)
Europees denk ik. Denk dat dit auto's van pon zijn voor pers/promotie.
zouden deze voor bij de RDW gebruikt zijn, voor de NL typegoedkeuring of zo? Of zou dat al Europees geregeld zijn? (denk van niet)
Ligt niet aan jou @Corné de Kluijver!ligt het aan mij of ziet het er niet uit de nieuwe S3C in het zwart?
Europees denk ik. Denk dat dit auto's van pon zijn voor pers/promotie.
Deze zijn van PON / staan bij PON in Leusden, alle drie netjes op een rij
Dag 3deskoda,Volgens mijn dealer zou de S3C sinds afgelopen zaterdag bij hem in de showroom staan (België).
Weet er iemand welke kleur dit is? Ben nog aan het twijfelen tussen Business Grey en Moon White?De eerste buitenfoto's van de Combi
Schrijven ze dat dan over elke E, 5, A6, Insignia, Mondeo etc? Wat een onzin...Echt in de stad zal hij inderdaad een beetje onhandig zijn,dat kan ik best geloven. Ik vond soms de s2 zelfs onhandig groot/lang. Het voordeel was wel je hoefde op de parkeerplaats niet lang te zoeken,hij stak er altijd wel een stuk tussen uit. Ik snap ook niet dat hij nog weer groter moest als de s2, die was echt al groot genoeg. Maar blijkbaar willen toch veel mannen zeggen: mijne is lekker groter!![]()
Misverstandje met de dealer. S3C pas in september in de showroom ...Verbeke in Roeselare