Het grote Superb III COMBI topic

Tuulster

Forumguru
Als ik het zo zie dan staat 18" ook mooi. 19" is natuurlijk mooier maar de € 1,70 per maand die de configurator als verschil aangaf tussen 18" en 19" bleek bij navraag van de LM € 38,- per maand. Dat vind ik dan toch wel weer een beetje ver gaan..

Exact, waarschijnlijk door je winterbanden regeling........ ik ken het!

RoyV1982

Forumguru
Heb me er bij neergelegd. Je kan niet altijd alles hebben wat je wilt. Verschil in bijtelling met nu een 14% 308SW en de combi is al stevig maar goed dan heb je wel wat..

maartenv84

Senior Member
In Hoogland staat een witte combi in de showroom, voorzover ik de kleur helemaal goed kon zien bij het langsrijden na sluitingstijd :)

Ome Peek

Actief lid
Weet iemand de maat en de steek van de Phoenix 19" velgen die ik op mijn Combi geleverd krijg? Dit i.v.m. mogelijke externe aanschaf van een setje wintervelgen + banden.

Volgens mij is het 8,0J x 19 inch en de steek is 5x112 maar kan iemand dit bevestigen????

Dirkmk1

Senior Member
Phoenix lichtmetalen velgen

8,0J x 19 met 235/40 R19 banden

Steek is zeker 5x112 voor dit platform.

Maar ik zou dan lekker voor een 17"of 18" gaan met die winterbanden, stuk voordeliger voor de beurs.

7,0J x 17 met 215/55 R17 banden

8,0J x 18 met 235/45 R18 banden

Ome Peek

Actief lid
@Dirkmk1:

Bedankt voor je reactie! Ik zou dan idd opteren voor een setje lichtmetaal in 18" voor de wintermaanden. Ik heb een aanbieding voor 225/40 VR18 van € 885,-- gekregen van VelgenWereld te Barendrecht. Prijs is incl. montage en BTW voor onderstaande velg
wintervelg.JPG

Vandaag al kunnen rijden in een witte combi :tegek:

Past net op de oprit, de lengte van de auto is niet veel meer als mijn huidige Peugeot. Hoe ze die binnenruimte dan zo goed hebben kunnen benutten Is mij een raadsel

Bijlagen

• IMG_1335.jpg
    IMG_1335.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 100
Vond alleen 19 inch minder fijn rijden als de 18 inch, maar staat wel mooi zo.
Beetje jammer dat er straks een op de oprit staat die 17 inch heeft, wagenparkbeheer enz :mad:

Van Hoften

Forumguru
Ik was afgelopen week na het zien van een Combi in metallic wit verkocht. Vandaag dan ook besteld met van alles erop en eraan. Een enorme ruime auto voor mijn gezin met drie kinderen, vrouw en hond. Praktisch, een mooi voorkomen bij klanten voor het werk, erg ruim in de extraatjes en gewoon een hele mooie auto om te zien. O ja, en dat voor een veel betaalbaarder bedrag dan andere VAG merken waar ik naar heb gekeken. Alleen die levertijd....

Bovenaan Onderaan