Het grote Superb III COMBI topic

riskitalltowin

Actief lid
Probleem is Amerika, in Europa worden emissietesten op de baan afgelegd volgens een bepaalde onrealistische standaard maar die is van toepassing voor iedereen.

tr7

Actief lid
Probleem is Amerika, in Europa worden emissietesten op de baan afgelegd volgens een bepaalde onrealistische standaard maar die is van toepassing voor iedereen.

Hopelijk is dit waar. :)
Het lijkt er wel op dat emissie- en verbruikstesten in zowel Amerika als Europa de werkelijkheid qua uitstoot en verbruik niet vertegenwoordigen. Eigenlijk is dat een publiek geheim/ gegeven. Tijd voor realistische tests.

riskitalltowin

Actief lid
Ook in Europa zijn ze onrealistisch maar dat is door de opgelegde standaard. In Amerika zijn het pure bench tests, vele male stronger als hier, waar VW softwarematig mee heeft geknoeid. Ik zou me, voorlopig, niet al te veel zorgen maken over een bestelling.

coreza01

Forumguru
Mooi! Had jij ook een panorama dak besteld, dus is dit nu inclusief die gemelde vertraging van een paar weken?
Ja dat zou ik ook wel heel graag willen weten, heb hem namelijk ook mid juli besteld en afgelopen maandag kon de dealer nog niets zeggen. Hij stond in eerste instantie geplanned voor productie deze week (39) maar vanwege het panoramaprobleem was hij dus uitgesteld. Zou wel mooi zijn als die van mij ook in week 41 in productie genomen wordt. :):):)

Hoi

Ja met panorama dak. Dus daar geen vertraging mee. Het is dat de velgen gespoten gaan worden anders weer eerder.

Groeten

Feo

Actief lid
Gisteren een zakelijke afspraak in Schiphol-Rijk gehad en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om even A-point te bezoeken en kijken wat de stand van zaken is mbt productiedatum.
Er was al eerder aangegeven dat ik mogelijk 1 van de additionele productieplaatsen zou krijgen (als goedmakertje voor wat miscommunicatie tussen dealer / leasemaatschappij / bedrijf waardoor mijn bestelling met 1 mnd vertraagd is en dus levering waarschijnlijk medio februari 2016 zou plaatsvinden ipv december dit jaar), dus was wel benieuwd.

Samen met de verkoper in het systeem gekeken en de productiedatum stond op week 38.... :deuk:. Ach ja, kleinigheidje..
Verder in het systeem gekeken en de verwachte productiedatum / -week stond op week 46! :yeehaa:. Zegt natuurlijk he-le-maal niets en het kan nog uitlopen, maar het gaat erop lijken dat ik mn combi toch nog dit jaar gelevert ga krijgen :D

Hebben jullie enig idee hoeveel tijd vantevoren de productiedatum definitief wordt?

dvon

Actief lid
Ook hier nog maar even de vraag, i.v.m. het misschien nog kunnen aanpassen van mijn bestelling:

Ik zoek al een tijdje naar het antwoord op de vraag wanneer de wimpers wel en niet branden. Een duidelijk antwoord vond ik nog niet.
Ik weet dat je het lichtpakket met smartlight assistent moet meebestellen. Branden de wimpers ook overdag als je alleen dagrijverlichting aan hebt? Of branden ze alleen bij dim- en grootlicht? Zijn ze altijd aan, welke verlichting je ook aan hebt.

Wie heeft deze optie al en kan duidelijkheid geven?

Tuulster

Forumguru
Als ik naar deze foto kijk zeg ik; Ze branden ook bij de DRL !!!

Wat zou ik dat graag willen vrij schakelen via VCDS als dat mogelijk is!!!
@Antera als VCDS goeroe, kan dat?

2015-Skoda-Superb-headlight_5609.jpeg

3deskoda?

Senior Member
Vandaag (op zondag ja, want lanceringsweekend voor de Superb in België) langsgeweest bij de dealer. Leuk nieuws: de (24/08) bestelde combi verlaat normaal 04/10 de fabriek.
Intussen in de showroom een Superb HB met DRL aan en met de wimpers aan. Zoals op de foto van @Tuulster dus.

Antera

Donateur
@Tuulster geen idee zo zie er niks specifieks in de logfile van staan nog maar dit is dan de vraag., ik denk namelijk dat ze meebranden met DRL. Daar moet dan toch een model ermee aan de laptop gehangen worden om deze lijst eruit te halen en even door te lopen om te kijken wat wat is en of dat ene aparte regel is wat wel kan

Gisteren een zakelijke afspraak in Schiphol-Rijk gehad en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om even A-point te bezoeken en kijken wat de stand van zaken is mbt productiedatum.
Er was al eerder aangegeven dat ik mogelijk 1 van de additionele productieplaatsen zou krijgen (als goedmakertje voor wat miscommunicatie tussen dealer / leasemaatschappij / bedrijf waardoor mijn bestelling met 1 mnd vertraagd is en dus levering waarschijnlijk medio februari 2016 zou plaatsvinden ipv december dit jaar), dus was wel benieuwd.

Samen met de verkoper in het systeem gekeken en de productiedatum stond op week 38.... :deuk:. Ach ja, kleinigheidje..
Verder in het systeem gekeken en de verwachte productiedatum / -week stond op week 46! :yeehaa:. Zegt natuurlijk he-le-maal niets en het kan nog uitlopen, maar het gaat erop lijken dat ik mn combi toch nog dit jaar gelevert ga krijgen :D

Hebben jullie enig idee hoeveel tijd vantevoren de productiedatum definitief wordt?
6 weken ervoor kan je niets meer wijzigen en 2 weken ervoor definitief en dan gaat het snel

• Leuk
Waarderingen: Feo
Bovenaan Onderaan