Het grote Superb III COMBI topic

Jaeger

Lid
Gaaf @Alexdewit2 , veel plezier! Leuk aflevering net voor het weekend, had ik ook.

Ben bij het zien van jouw configuratie overigens wel blij dat ik geen sunset heb gekozen.
Zo te zien heb jij ook voorruitverwarming en daardoor andere kleur voorruit bij bepaalde lichtval.
Daardoor 3 verschillende kleuren ramen.

Tuulster

Forumguru
@Alexdewit2 heb jij nou het sportonderstel ( verlaging) eronder....... Ik zie het namelijk niet echt maar dacht dat jij deze optie had?!

Overigens prachtige wagen :thumbsup::D waarbij het me wel opvalt dat je voorraam die oranje gloed heeft, verwarming zeker?

Nee geen verlaging. Die voorruit is gewoon de lamp die op de zaak, lichtval. Geen 3 kleuren ruiten. De wagen rijdt heerlijk, zo fijn !

RoyV1982

Forumguru
Heeft er iemand ook wel eens last van een haperend startende motor? Mijn 1.6 TDI is uitgerust met KESSY en bij starten met een warme motor kost het af en toe wat moeite voordat de motor aanslaat..

dvon

Actief lid
Dealer belde zojuist auto wordt 20 november afgeleverd, dat zal dan wel de eerste Lava Blue combi worden nog 14 dagen geduld hebben
@simfrantzen , volgens mij zullen onze beide auto's op hetzelfde transport zitten. mijn dealer belde mij ook vandaag dat mijn auto ook geproduceerd is en dat ze heb in de loop van volgende week verwachten en ook, net als jij in de week van 20 november afgeleverd zal worden :tegek::tegek:

Dan staat die van mij er ook vast bij. Geproduceerd in week 45 en hij is inmiddels in Nederland. Aflevering ook op 20 november. :yeah:

MikeP

Nieuw lid
Ik mag nog tot maart wachten op een lava blauwe style business met sunroof, sunset, adaptive CC... en nog wat kleine details... duurt even maar dan heb je ook wat...!

CharlesTucker

Forumguru
Afgelopen vrijdagavond bij Hoogenboom Barendrecht stond er ook eentje in lava blue te pronken in de showroom, als ik in de markt zou zijn geweest voor een Superb was die kleur het zeker geworden. Overigens stond ie er zaterdagmorgen niet meer, misschien wel buiten, daar heb ik niet op gelet.

Bovenaan Onderaan