Het grote Superb III COMBI topic

Net opgehaald, even snel wat foto's voor de liefhebbers:

IMG_4442_zpsfgy10rel.jpg

IMG_4444_zpsjcnd5dwf.jpg

IMG_4445_zps27sudah4.jpg

IMG_4447_zpse7cgu1bd.jpg
Ook mooie kleur, nog 2 nachtjes slapen ahaha en dan mag ik aan de bak, fijne kilometers gewenst

MarsMars

Senior Member
Mijn Combi heeft inmiddels een chassisnummer, dus als er niks vreemds meer gebeurt met het transport en aanvraag kenteken dan staat hij voor Sinterklaas voor de deur :jaja:

• Leuk
Waarderingen: Feo
Heeft er iemand ook wel eens last van een haperend startende motor? Mijn 1.6 TDI is uitgerust met KESSY en bij starten met een warme motor kost het af en toe wat moeite voordat de motor aanslaat..

Ik heb ditzelfde probleem bij mijn Octavia met 1.6 TDI, uiteindelijk slaat hij altijd aan. Over de frequentie valt niets te zeggen, gebeurd ene keer wel en andere keer niet.

Dirkmk1

Senior Member
Het is wel echt een andere auto dan mijn S2C, heel ander weggedrag/ligging.
Verder is het een ontdekkingstocht langs alle opties/mogelijkheden, wat een luxe auto is het geworden!
Ook nog even lang de dealer binnenkort om de puntjes op de "i" te zetten.
Aantal zaken zijn niet netjes gedaan in de fabriek of bij de afleverbeurt.

Nog wat foto's:

IMG_4468_zps3x8amex8.jpg

IMG_4471_zpsdidn5mdt.jpg

IMG_4473_zpsnvymqgaj.jpg

eeuwige_student

Actief lid
Eindelijk weet ik de datum. Op 30 november mag ik mijn combi ophalen. Tot die tijd moet ik in mijn tijdelijke auto (een Jetta) rijden. Blij als ik weer een stationwagon heb!

Het is wel echt een andere auto dan mijn S2C, heel ander weggedrag/ligging.
Verder is het een ontdekkingstocht langs alle opties/mogelijkheden, wat een luxe auto is het geworden!
Ook nog even lang de dealer binnenkort om de puntjes op de "i" te zetten.
Aantal zaken zijn niet netjes gedaan in de fabriek of bij de afleverbeurt.

Nog wat foto's:

IMG_4468_zps3x8amex8.jpg

IMG_4471_zpsdidn5mdt.jpg

IMG_4473_zpsnvymqgaj.jpg
Benieuwd wat er ontbreekt kan ik er morgen gelijk op letten

Heb in de bestelling destijds helaas de high variant LED niet meebesteld. Het LED lijntje loopt nu dus niet door in de achterklep. Iemand een idee of dat nog eenvoudig aan te passen is achteraf?

Wat bedoel je met deze high variant LED en de kofferklep? Zijn er foto's van deze achterklep? Is dit de optie betreffende de ledstrip binnenin in 3 kleuren of de optie met de intelligente xenon koplampen?

Bovenaan Onderaan