simfrantzen
Lid
Ook mooie kleur, nog 2 nachtjes slapen ahaha en dan mag ik aan de bak, fijne kilometers gewenstNet opgehaald, even snel wat foto's voor de liefhebbers:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook mooie kleur, nog 2 nachtjes slapen ahaha en dan mag ik aan de bak, fijne kilometers gewenstNet opgehaald, even snel wat foto's voor de liefhebbers:
![]()
![]()
![]()
![]()
Na zaterdag weet ik meer. Na het inrijden zal ik de ervaringen uiteraard even postenOk je gaat dus niet voor de maattuning. Maar was even nieuwsgierig of je er al ervaring mee had inmiddels, maar vast nog niet.
Gefeliciteerd, erg fraaie auto, en hoe meer ik naar die kleur kijk, hoe mooier ik hem vindt. Chapeau dat je deze gekozen hebt...Net opgehaald
Heeft er iemand ook wel eens last van een haperend startende motor? Mijn 1.6 TDI is uitgerust met KESSY en bij starten met een warme motor kost het af en toe wat moeite voordat de motor aanslaat..
.............
Ook nog even lang de dealer binnenkort om de puntjes op de "i" te zetten.
Aantal zaken zijn niet netjes gedaan in de fabriek of bij de afleverbeurt.
Benieuwd wat er ontbreekt kan ik er morgen gelijk op lettenHet is wel echt een andere auto dan mijn S2C, heel ander weggedrag/ligging.
Verder is het een ontdekkingstocht langs alle opties/mogelijkheden, wat een luxe auto is het geworden!
Ook nog even lang de dealer binnenkort om de puntjes op de "i" te zetten.
Aantal zaken zijn niet netjes gedaan in de fabriek of bij de afleverbeurt.
Nog wat foto's:
![]()
![]()
![]()
Heb in de bestelling destijds helaas de high variant LED niet meebesteld. Het LED lijntje loopt nu dus niet door in de achterklep. Iemand een idee of dat nog eenvoudig aan te passen is achteraf?
Daar is hij dan eindelijk!
Vandaag was het eindelijk zo ver!![]()
Dat zijn de richtingaanwijzers....Proficiat, heerlijke combi!
Hoe komt het dat je twee kleuren ledstrips in je koplampen hebt? Welke optie is dit?