Het grote Superb III COMBI topic

Dirkmk1

Senior Member
@Migliore @simfrantzen

Tot nu toe een paar kleine puntjes die (bijna) allemaal te verhelpen zijn (ik klaag dus niet):

- front assist, werkt niet altijd (maar kan wellicht gewenning zijn)

- na starten direct uitvallen van de motor (meerdere malen op een dag)

- bestuurdersportier: als er regenwater op de auto ligt valt dit bij openen portier in de auto, o.a. op de elektronische stoelbediening… (vocht en electronica gaan niet goed samen dus ik maak er melding van i.v.m. toekomstige problemen/garantiediscussie)

- blijft hangen in park assist, camera achter blijft beeld geven op Columbus bij vooruit rijden.

- één van de twee haken t.b.v. bevestiging motorkap zit los.

- virtual pedal heeft het één keer gedaan bij de dealer, daarna nooit meer.

- bij aflevering ontbrak de clip om de dopjes van de wielbouten te halen (verkoper heeft direct een nieuwe gepakt)

RoyV1982

Forumguru
Wat bedoel je met deze high variant LED en de kofferklep? Zijn er foto's van deze achterklep? Is dit de optie betreffende de ledstrip binnenin in 3 kleuren of de optie met de intelligente xenon koplampen?
@FrancisZ06, het gaat om de achterlichten. Deze bestaan uit twee delen. Op het moment dat je dimlicht voert dan zal aan de achterzijde alleen het rode ledlijntje in het deel in de carrosserie branden. In het deel van de lamp welke in de klep zit zal niets branden. Dat is een optie. Ik vroeg me af of dit naderhand nog te realiseren is.

Op de foto zie je een combi welke de optie heeft waarbij dus ook in het deel van de lamp in de klep een rood LED lijntje zichtbaar is.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 83

superbia

Forumguru
Gefeliciteerd @simfrantzen !! Mooie kleur, lava blue toch? Geniet er van!

Ik zie trouwens nu pas dat oranje frame in je avatar, dan was je eergister zeker ook in houten? ;)

Feo

Actief lid
Zojuist contact gehad met de dealer, ik mag mijn Combi op 4 december in ontvangst gaan nemen!! :yeehaa:

dvon

Actief lid
En vandaag mocht ik na 5 maanden wachten de nieuwe Superb in ontvangst nemen. De eerste km waren alvast prima. Wat een verschil ook als ze naast elkaar staan, met name de wijze waarop de achterzijde oogt. Nu met de 17" Stratosvelgen en winterbanden, in het voorjaar met de Pegasus 18".
Een paar foto's:

Bijlagen

• IMG_20151120_115339-1.jpg
    IMG_20151120_115339-1.jpg
    356,8 KB · Weergaven: 155
  • IMG_20151120_115651-1.jpg
    IMG_20151120_115651-1.jpg
    469,4 KB · Weergaven: 159
  • IMG_20151120_115721-1.jpg
    IMG_20151120_115721-1.jpg
    473,7 KB · Weergaven: 156
Vanochtend de mijne op kunnen halen :yeehaa:

Gelijk de led mistlampen (via xenonlamp met korting besteld) erin gefabriekt!

Bijlagen

• IMG_2242.JPG
    IMG_2242.JPG
    594,4 KB · Weergaven: 121
  • IMG_2255.JPG
    IMG_2255.JPG
    658,6 KB · Weergaven: 124

DavidV

Forumguru
Wow, allemaal mooie wagens die hier plots voorbij komen !! (tja, Skoda Superbs zeker ?) Proficiat met jullie nieuwe aanwinst !!

Bovenaan Onderaan