Nou, het is dan eindelijk zover, hij staat voor de deur! Grote blij!
Afscheid genomen van de trouwe Octavia na 204.000, in bijna 10 jaar, zorgeloze kilometers, de Superb heeft een setje behoorlijke stappers te vullen in termen van betrouwbaarheid!!
Eerste indruk.....
Hij rijd heerlijk, hij kan heerlijk amerikaans deinen op zijn 19" velgen in de comfort stand, en in de sport stand is hij behoorlijk straf en voel je de ondergrond zeer gedetailleerd.
Even met het Canton systeem lopen spelen en dat geeft wel een erg lekker geluid in het ruime interieur!
De sportstoelen zitten heerlijk en zijn goed in te stellen, sterker nog, er zijn zoveel mogelijkheden dat ik nog niet exact mijn "sweetspot" gevonden heb.
En wat geven de Matrix lampen een enorm goed lichtbeeld zeg, dat is echt wel wat anders als de Octavia!!
Koppelen was binnen in de showroom even lastig maar buiten ging het prima.
Ben nog even aan het stoeien met CarPlay, die pakt hij nog niet zonder draadje.....
Het eerste nachtje aan de lader gehad nadat we hem helemaal leeg hadden gereden tijdens eerste probeerritje.
En wat me opviel is dat hij 100% opgeladen aangaf(slechts?) 47kilometer elektrisch bereik te hebben.
Vandaag na een woon-werk-woon ritje van totaal 20 kilometer hem weer aan de lader gehangen en nu is het bij 100% geladen nog (slechts)43 kilometer........ zou dat niet beter moeten kunnen?
Wat zijn de invloeden die te maken hebben met de range van de S3? Is dat net als bij de berekening bij bv een diesel het voorgaande gebruik wat doorgerekend wordt?
ik ga het komende weekend eens lekker rustig zitten en alles op me in laten werken want jeetje wat kun je veel instellen en naar eigen smaak configureren met het columbus systeem icm virtual cockpit.
heb er zin an!
Als iemand me zoekt, ik zit in de Perb!