Beiden. Het is gewoon een lijn waar ie naar toe werkt, zowel + als -.Oh echt? Ik dacht dat dat betekende dat hij de batterij slechts ging óntladen tot daar! Ik ga dit proberen, dank!
Ik rij meestal in D en schakel naar B wanneer ik zie dat op de elektromotor afremmen voldoende zal zijn (en nadien weer terug naar D).
Ik moest 2x dezelfde rit maken van een km of 15 gisteren. De eerste keer deed ik door steeds te schakelen tussen D en B waar dat mij nuttig leek.
De tweede rit dezelfde dag reed ik zoals ik altijd deed; in de B.
De eerste rit reed ik 12,5kwh/100km en de tweede rit reed ik 14,4kwh/100km. Dat is dus ogenschijnlijk wel degelijk een verschil. (Het is natuurlijk geen laboratoriumsituatie, maar toch)
12,5 kWh/100km : dat is me nog nooit gelukt ! Eén keertje onder de 14 geraakt (13,8) en steeds met 'fluelen rechter voetje' (en alle andere elektrische verbruikers af met uitzondering van radio + navigatie en laden telefoon).
benieuwd dus hoe je dat dan weer doet ...
P.S. de verbruiksresultaten van de Enyaq - ik volg daar een FB-groep - zijn evenwel zeker niet slechter dan die van mijn Sup iV ...
12,5 kWh/100km : dat is me nog nooit gelukt ! Eén keertje onder de 14 geraakt (13,8) en steeds met 'fluelen rechter voetje' (en alle andere elektrische verbruikers af met uitzondering van radio + navigatie en laden telefoon).
benieuwd dus hoe je dat dan weer doet ...
P.S. de verbruiksresultaten van de Enyaq - ik volg daar een FB-groep - zijn evenwel zeker niet slechter dan die van mijn Sup iV ...
hij blijft niet zelf in het midden.