Het grote Superb iV topic

EdK

Forumguru
Goh zijn de airbags niet meer in trek ??
Maar weer te triest voor woorden, en dat je dan ook nog 2 maanden kan wachten voor de boel is gemaakt.....
Hoop wel dat ze in die 2 maanden wel de materialen alvast bij elkaar bestellen..... :pieker:

Sterkte man. ik vind het echt erg voor je.
Geen cam op straat? Deurbel etc.

Parkeerplaats goed verlicht?

Bij ons in de straat 2 buitenspiegels weg van een Mercedes.

Men is actief.

jefrem

Lid
Ik heb vanuit onze wijk verschillende camerabeelden gekregen. Jonge gozer op een vouwfiets die op zijn gemakkie van 2uur tot iets over 4uur dus gezien is. Heeft 3 auto's te pakken gehad 2 er van waaronder die van mij dus die opgehaald zijn door de berger. De 3e had net zijn wagen na 8 weken terug na inbraak. Nu gelukkig alleen zijn raam.

Cockpit en scherm.kon Pon ongeveer eind volgende week wel hebben en wilde proberen om mij iig weer rijdend te krijgen.. moesten wel alle stekkers er nog aan zitten.. uhu die heeft die hufter natuurlijk allemaal.netjes afgeknipt. Dus das gewoon pech en achteraan aansluiten.
Kan waarschijnlijk langer wachten op herstel dan dat ik nu de wagen heb.

Hopelijk rijden bewoners hier in de wijk niet op een vouwfiets want als ik hem tegen kom met mijn bus......

Tman0961

Forumguru
Vraag ook bij buurtbewoners/politie te kijken qua camera beelden naar een geparkeerd voertuig; bus, caddy, etc. Die niet thuis hoort in de wijk en met de vroege ochtendspits is vertrokken. Vermoedelijk huurvoertuig.

Welke locatie/omgeving was dit?

Maar balen zeg… ik voel met je mee :mad:

jefrem

Lid
Ja ik heb veel camerabeelden waar hij op voorbij komt op zijn vouwfiets. Hij zet zelfs zijn fiets bij iemand op de oprit om vervolgens lopend verder te gaan. Paar minuten later pakt hij zijn fiets weer. Verder hebben mensen niks geks gezien.
Hier in de wijk kom je ook alleen als je er moet zijn. Is maar 1 weg in en uit dus andere dingen vallen gelijk op.
Is in Woudenberg

ik moest even op google kijken waar Woudenberg is. Zo zie je maar, het kan ook in een dorp gebeuren.
Nogmaals sterkte, hoop dat je het vergoed krijgt.

EdK

Forumguru
Als ik het zo lees dat hij op zijn dooie akkertje op fiets en lopend bezig is dan ga je steeds meer het vermoeden krijgen dat het iemand in de buurt is.
Want anders lijkt het me niet dat je zo op je gemakje alles doet.....

Misschien MP in de gaten houden of er één en ander word aangeboden !!?

jefrem

Lid
Ja zeker. En de laatste tijd gebeurt het hier ook best veel en dan vooral merceds bmw en audi. Maar ook koplampen van volvo.

Ja of er staat ergens een auto of bus op hem te wachten. Fietsje achterin en weg zijn ze.

Vergoed krijg ik het sowieso. Allrisk verzekerd maar je heb helemaal niks aan het gezeur.
Beetje pech 8 weken wagen kwijt en je krijgt maar 5 dagen vervangend vervoer vanaf de dag dat ze aan je auto beginnen.

EdK

Forumguru
Al ben je verzekerd er voor, maar linksom of rechtsom schiet je er altijd bij in met dat soort gezeik.

Moeten we dan echt een gazen hek met schrikdraad om de wagen heen gaan zetten liefst met 230V erop !??

jefrem

Lid
Daar heb je helemaal gelijk in. Het kost je altijd iets geld.
Die accu maar aansluiten op de hendels van de wagen bij het op slot doen.
Hoop je as is zo opgeveegd.

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
Wat ontzettend klote dit, doet me denken aan de tijd dat de RNS510/Columbus veel gestolen werd. De mijne ook en verderop in de straat een Passat. Een aantal weken later kwamen ze gewoon nog een keer en was de Passat nog een keer aan de beurt. Ik had na de 1e keer een ander toestel met afneembaar front laten installeren.

Suffe vraag misschien, maar zit er wel een alarm op de auto?

jefrem

Lid
Ja het is hier in de wijk best vaak raak met dit soort dingen. Eerder waren het alleen bmw mercedes en audi nu dus ook blijkbaar de skoda.

Nee zit geen alarm op maar zodra hij terug is van herstel laat ik dat wel inbouwen.

Het word allemaal wel weer geregeld maar je heb er niks aan Bult gezeur en geregel voor ze hem al komen halen. Dan 6 a 8 weken auto kwijt en maar 5 dagen vervangend vervoer op het moment dat ze daadwerkelijk aan je auto beginnen (tussenpersoon is daar nog wel mee bezig) en meest vervelende is nog wel heb hem net een week of 4 en zou er vrijdag mee naar de Alpen rijden.

Bakkertje

Forumguru
Gewoon ronduit klote @jefrem bij ons in de buurt worden ook regelmatig koplampen van Porsche's gestolen. Die schijnen gebruikt te worden voor de wiet teelt, die geven veel licht zonder dat ze warmte genereren. Ik heb hier in de wijk foto's voorbij zien komen waarbij de motorkap van een Porsche opengeknipt is met een blik schaar om de lampen eruit te halen. Ze moeten gewoon met hun takken van andermans spullen afblijven.

jefrem

Lid
@Tman0961 ja dat staat bij mij ook in de handleiding maar volgens mij zit het er niet op en als het er wel op zit werkt het dus niet of heeft het totaal geen nut hahaha.

@Bakkertje kloten is nog zachtjes uitgedrukt hahaha. Ja hier ook lampen van volvos blijkbaar.
Ach ja tis nu wat het is.

hemi24

Forumguru
Ongeacht of de auto met alarm geleverd is, of niet: je kunt naderhand het akoestisch alarm coderen, wat juist bij dit soort snelkraken helpt…
De auto begint dan te toeteren als de vergrendelde auto vanbinnenuit wordt geopend.

jefrem

Lid
Ja had net al even contact met @Antera
Zodra de wagen weer terug is weer even langs om te kijken wat hij gecodeerd heeft er nog op staat en het "alarm" activeren

Bovenaan Onderaan