Ik heb een Sportline gekozen. Vind ik er beter uit zien, ben fan van de stoelen en hij was simpelweg ook beschikbaar.
Nog maar net in bezit, dus kan er op lange termijn niet veel over zeggen. Maar ik ben blij verrast. Denk dat bijgevoegd plaatje wel een goede indicatie voor je geeft.
Met een 53liter benzine tank en (bijna) dagelijks aan de laadpaal thuis. Doen eigenlijk alles onder de 80-100kmh elektrisch, daarboven hybride (en dus vooral benzine motor). Zitten korte stukken bij (minder dan 50km), dan eigenlijk volledig elektrisch. Ook lange stukken (meer dan 100km enkele reis). En dan 1000km kunnen rijden op een tank met dit weer vind ik netjes.
Edit: sinds laatste keer tanken 102kwh geladen, allemaal thuis.
Voorverwarmen naar 20,5 graden als die aan de laadpaal thuis staat. Gebruik van stoel- en stuurverwarming (die beide overigens erg snel warm zijn) en een 'fanatieke' rijstijl. Zeker nu we de auto nog maar net hebben is even spelen in Sport stand leuk

Nog maar net in bezit, dus kan er op lange termijn niet veel over zeggen. Maar ik ben blij verrast. Denk dat bijgevoegd plaatje wel een goede indicatie voor je geeft.
Met een 53liter benzine tank en (bijna) dagelijks aan de laadpaal thuis. Doen eigenlijk alles onder de 80-100kmh elektrisch, daarboven hybride (en dus vooral benzine motor). Zitten korte stukken bij (minder dan 50km), dan eigenlijk volledig elektrisch. Ook lange stukken (meer dan 100km enkele reis). En dan 1000km kunnen rijden op een tank met dit weer vind ik netjes.
Edit: sinds laatste keer tanken 102kwh geladen, allemaal thuis.
Voorverwarmen naar 20,5 graden als die aan de laadpaal thuis staat. Gebruik van stoel- en stuurverwarming (die beide overigens erg snel warm zijn) en een 'fanatieke' rijstijl. Zeker nu we de auto nog maar net hebben is even spelen in Sport stand leuk

Laatst bewerkt: