peterrapid
Forumguru
@ElScorpione je neemt mij de woorden uit de mond zat er net ook aan te denken maar een tuner gaat niet voor constante snelheid maar topvermogen in een bepaalde versnelling, dus verschillende belasting.
Net daarom dat ik het vermeld, vroeger betaalde je voor zo een wagen meer dan 2500 euro biv dacht ik tegenover 267 nu (benzine).Het is niet alleen liegen, het is ook "stelen" van de belastingsbetaler. Je krijgt immers belastingskortingen op zuinige wagens...
Dju... hier wordt Skoda wel vermeld.
Ter info, hoe het 'bedrog' zou werken...
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150922_01880240
mij verbaast het niet.. de zware rechtervoet maakt ook veel verschil é. De Lupo is volgens mij nooit echt een lease-topper geweest maar een GreenTech of GreenLine daarentegen wél. En als je, met alle respect voor iedereen en zonder te willen veralgemenen!, een tankkaart hebt.. dan rij je toch anders met een auto als dat je zelf elke druppel brandstof dient te betalen..
DAT zal het vast geweest zijnOf denkt de auto dat ik bij de Amerikaanse overheid werkt
Vertaald, er heeft iemand tegen je aan staan piesen ?????BEZEIKT, geen ander woord voor!
Mooie verspreking: goorkomt.Het betreft de EA189 TDi motor. Eens zien in welke modellen deze motor goorkomt...
Volgens info op het net zouden dit dedieselmotoren 1.6 en 2.0 zijn die gemaakt zijn volgens de Euro5-norm. Indertijd deden inderdaad geruchten de ronde dat Volkswagen problemen had om de Euro4-motoren te upgraden naar Euro5. Toen al werd gesteld dat de Euro5-motoren wel heel snel zijn ontwikkeld geworden.Het betreft de EA189 TDi motor. Eens zien in welke modellen deze motor goorkomt...