turboturbo
Forumguru
Inderdaad...een andere chip kost niet heel veel ontwikkel-tijd, gok ik...
U mag zeker en vast niet klagen. Het meerverbruik valt binnen het normale verwachtingspatroon denk ik zo maar.Ten eerste denk ik dat dit allemaal erg uit zijn verband getrokken word door die Amerikanen.
Ze hebben zelf jaren lang het milieu aan hun laars gelapt. Denk daarbij maar eens terug aan het Kyoto protocol.
Met 1 op 18 in mijn Yeti Greenline heb ik geen reden tot klagen. Haalt ie het opgegeven verbruik van 4.6:100km?
Nee, maar met een aerodynamica van een Leopard II tank, denk ik ook niet dat dit realistisch is. Wat betreft de beschuldigingen naar VW toe, ach ik denk niet dat het daar bij blijft. Er zullen meer autofabrikanten bij betrokken zijn. Alleen doordat die geen diesels in Amerika hebben rondrijden zijn die nog niet door de mand gevallen. Het is alleen maar jammer voor de werknemers van VW die daar weer de dupe van zullen worden. Degene die dit bedacht hebben komen er meestal mee weg.
Die Herr Doktor Winterkorn lacht zich helemaal een deuk...
Hij mag/moet nou vertrekken en heeft 'recht' op een oprotpremie van een luttele 30 miljoen!
DERTIG MILJOEN EURO!
Sinds wanneer lost het vertrek van de opperbaas dit soort problemen op?
Yep mijn vrouw vroeg zich direct bezorgt af of dat ik met mijn TVS tuning ook de boel wettelijk bedonder.....