Skoda-MAN
Forumguru
Klopt, dan is het geen curryworst meer want dan is er gesjoemeld met het officiële receptdat in die VW-curryworst 20% minder vet zit, de kans dat met die worst gesjoemeld is is groot, zeer groot Volkswagen kennende.
Klopt, dan is het geen curryworst meer want dan is er gesjoemeld met het officiële receptdat in die VW-curryworst 20% minder vet zit, de kans dat met die worst gesjoemeld is is groot, zeer groot Volkswagen kennende.
Ik mag dat dan toch ookAch een ieder moet zijn frusties wel eens kwijt
Nee jij niet !!Ik mag dat dan toch ook
Als ik in luchtkanalen voor klimaatbeheersing sensoren moet plaatsen moet dit juist een mtr na een bocht of rooster/filter zijn daar de turbulentie anders juist een niet zuivere meting geeft....
Maar goed als VAG hiermee de waardens goed krijgt zonder sjoemel software dan doen ze het dus met sjoemel hardware.....
Jazeker beseffen ze dat........... en daarom word de schuld naar hun IT personeel geschoven...Gelukkig beseffen de huidige topmensen binnen VW dat er dingen ten gronde moeten aangepakt worden, enfin dat lijkt toch zo.
Afgemaakt? Was dat maar zo, waren we ook van die oplichters af geweest. Je weet toch wel wie de Amerikaanse autoriteiten op de acties van VW gewezen heeft? Juist GM. Met boter op hun hoofd want ook zij doen aan sjoemelen, alleen wordt hun de hand boven het hoofd gehouden door de overheid.Zie maar hoe de gewonde GENERAL MOTORS enkele jaren geleden door de concurrentie en bepaalde belangengroepen ongenadig afgemaakt werd.
Da's op zich al een leuke: vanwege de rollenbankherkenning in de sjoemelsoftware van vóór de aanpassing krijg je geen correct beeld van de prestaties op straat met de oude software.een run voor en na de aanpassingen op een rollenbank