De niet meer werkende, oftewel gepensioneerde: komen er ook steeds meer van, en die zijn misschien nog wel makkelijker uit te melken...De werkende man: er zijn er veel van en ze zijn makkelijk uit te melken.
Greenline van mij krijgt GEEN update. Faab gaat ook niet meer naar de stealer. De "Milieu-update" hoeft van mij niet. Minder NOx = meer
De niet meer werkende, oftewel gepensioneerde: komen er ook steeds meer van, en die zijn misschien nog wel makkelijker uit te melken...
Nee, niet afwachten... die moet heel hard gaan sparen voor later!De werkende man moet eerst afwachten hoeveel pensioen er straks nog voor hem over is...
Dus je huis verduurzamen en dat geld wat je vervolgens overhoudt nu laten renderen. Geld op de bank levert nu toch nix op.
Je woning verduurzamen:
-Warmtepomp (scheelt 60% op je gasverbruik)
-Zonnepanelen (Over een jaar gemiddelde berekenen hoeveel Kw/H je nodig hebt)
-Zonneboiler (scheelt eveneens gas en je hebt direct warm water!)
Tsja bij een auto kun je dat natuurlijk wel vergeten ( de JBL wagens dan )Return On Investment. Hoe lang het duurt voor je je geïnvesteerde geld hebt terugverdiend en je dus pas winst gaat maken met je investering.
Tsja bij een auto kun je dat natuurlijk wel vergeten ( de JBL wagens dan )
Dan heb je met die zonnepanelen / collectoren nog een kans op een gelijkspel of kleine winst..
Ben ik al een tijdje...als je met pensioen gaat
Maar die gaan waarschijnlijk voor de meeste mensen vrij ruim over de begroting heen...Er zijn auto's die meer waard zijn dan de aankoopprijs