Nu moet je ook de 'winterbanden mensen' niet over één kam scheren. Ook lui op zomerbanden dachten godzilla te zijn. Sommige bestuurders denken zelfs vrijstelling te hebben van rode verkeerslichten, etc.
Lekker gevaarlijke situaties hierdoor. Doorrijden als het geel is, snappen er ook veel niet, omdat je niet met dezelfde snelheid en bijbehorende tijd het kruispunt vrij hebt gemaakt.
Superioriteitsgevoel vind ik dan ook weer erg overdreven. En ja hierbij voel ik me aangesproken, omdat ik absoluut een voorstander van winterbanden ben.
Zoals
@deusjevo al aangeeft, hoeveel trucks hebben er wel niet vastgestaan bij een simpele fly-over, omdat ze er simpelweg niet op kwamen.
Verassend, degene met all weathers hebben alleen maar lof voor die banden en degene met winterbanden hebben alleen maar lof voor die banden.
Nou, zelfs gisteren was er niets te beginnen met winterbanden. Dat was gewoon koppie erbij houden. Ik reed midden in de sneeuwstorm terug naar huis, harder dan 40 km/h heb ik absoluut niet kunnen rijden.