Idd. Rijplezier, fun, grip, ... staan niet in de woordenboek van een skoda-rijderAch sinds hij een Mazda heeft spreekt hij voor ons wel meer wartaal.....
Wartaal , zei het toch !!!!Idd. Rijplezier, fun, grip, ... staan niet in de woordenboek van een skoda-rijder
Het is niet zo dat er een speciale velg noodzakelijk is hoor? Het is hooguit wat lastiger omleggen omdat de randen veel stugger zijn...
Er is wel degelijk een andere velg noodzakelijk Tenminste wel als je hem bij een lekke band wil doorrijden Op de standaard velg bij een lekke band en doorrijden klapt de wang naar binnen. Kortom nooit kopen als je niet de geschikte velgen hebt, want het comfort is ronduit slecht van run flat banden.
ik heb het artikel gelezen, het verbaasde me want binnen de bmw groep maakt niemand zich er druk om maar goed... ik ben er sowieso geen fan dus heb ze er destijds af laten halen.
Verstandige keuzeBedankt voor jullie reacties! Toch maar van de RFT af gezien nu toch iets meer uitgegeven en Continental WinterContact TS 860 205/55 R16 91H besteld!!!!
Tsja logisch toch, allemaal gasten met linkerhanden, anders kunnen ze geen BMW kopen...het verbaasde me want binnen de bmw groep maakt niemand zich er druk om maar goed.
Bedankt voor jullie reacties! Toch maar van de RFT af gezien nu toch iets meer uitgegeven en Continental WinterContact TS 860 205/55 R16 91H besteld!!!!
Over een jaar dan zeg je tegen je zelf, dit had ik 10 jaar eerder motten doen...Ben benieuwd hoe dat bevalt na zo'n twintig jaar afwisselend met zomer- en winterbanden gereden te hebben.