0ri0n88
Forumguru
Crossclimate, quatrac5 en goodyear 4gen2 hebben een sneeuwvlok dus ook een goedkeuring als winterband.Zijn die all season banden dan ook goedgekeurd om in Duitsland en andere landen waar winterbanden verplicht zijn, te rijden?
Crossclimate, quatrac5 en goodyear 4gen2 hebben een sneeuwvlok dus ook een goedkeuring als winterband.Zijn die all season banden dan ook goedgekeurd om in Duitsland en andere landen waar winterbanden verplicht zijn, te rijden?
Jawel hoorDan zijn dat zeker interessante alternatieven. Maar nog niet in 19" verkrijgbaar natuurlijk.
Quatracs heb ik in 15 inch weliswaar maar bevallen erg goed. Verwacht geen wonderen op beide gebieden van zomer en winter maar wel een goede allround band die uit de voeten kan in beide en relatief stil voor een allseason band.Ik zie het ja, ook in 235x35x19. Ga ik eens aankaarten, scheelt in elk geval gewissel. Die Quatrac 5 staat goed aangeschreven.
Aha, Alsnog duur ik vond ze al erg prijzig toen je het zei en ik bedoelde eigenlijk alleen de bandik denk dat daar werd bedoeld inclusief velg....
Maar je bent wel af van het 2x per jaar wisselen en het opslaan van de rustende banden. En niet te vergeten de tijd die het je kost.En of het leasebedrag lager wordt, ik denk nauwelijks, want je hebt dan toch 2 x zoveel all season banden nodig
Maar je bent wel af van het 2x per jaar wisselen en het opslaan van de rustende banden. En niet te vergeten de tijd die het je kost.
Da's ook allemaal op geld te waarderen...
Zit als overheadkosten echt wel verwerkt in de prijs van het wisselen, hoor. Hij zal er vast niet op toe leggen...opslag verzorgt mijn bandenboer
Het is voor een ieder verschillend. Ik vind in die lease bedragen de banden juist wel erg duur en het is maar wat je ervoor over hebt. Kies ik voor winterbanden dan moet het een A merk zijn en zo geldt dat voor iedere band. Hoor genoeg mensen die gewoon 70000km rijden op Quatrac5 en dat is toch behoorlijk
Nee dat denk ik ook niet.ik kan altijd eens navragen wat het precies zou schelen, alhoewel erin ons autoregelement staat dat je zomerbanden en winterbanden hebt dus dan zullen ze wel in de war raken als je all season banden neemt. En iets wijzigen in afspraken binnen een bedrijf met 50.000 werknemers is niet zo eenvoudig.....Zit als overheadkosten echt wel verwerkt in de prijs van het wisselen, hoor. Hij zal er vast niet op toe leggen...
Het budget is groot genoegin dit geval,anders kan het wel voordeel opleveren misschien. Alhoewel de LM toch wel zijn fee zal zetten op de banden hoor.
70k kilometer ga ik vast niet redden met een 1.8 tsi
Hebben ze geen ideeënbus dan?wijzigen in afspraken binnen een bedrijf met 50.000 werknemers
Ja en dát ga ik nu eerst zelf even uitzoekenAls er een aardige besparing uitrolt, word je er misschien nog wijzer van ook
nou, zo'n 25 k per jaar.... maar al ligt er 5 meter sneeuw, ik kan niet thuisblijven onder alle omstandigheden....Dat denk ik ook niet en als het toch geregeld is en je rijdt wsl veel km's zou ik lekker wisselen. Ik als particulier met te weinig km ben prima uit met de 4 seasons van tegenwoordig.