Niet in P, zodat hij niet kan wegrollen?uit mijn ervaringen met andere automaten weet ik dat deze in N (Neutral) moet staan om de sleutel er uit te kunnnen halen.
Niet in P, zodat hij niet kan wegrollen?
Daarin liet ik mijn vorige automaat namelijk altijd achter - een O2c 1.9TDI DSG van 10/2007.
Manual lees ik pas als het echt fout is gegaanHet één en ander gevonden in de manual (die ik anders nooit lees
En dat is ook precies wat ik gedaan heb. De Seat Mii is per vandaag geannuleerd en in plaats daarvan komt er een e-Golf. Niet uit voorraad maar uit de laatste batch e-Golfjes die al besteld was door Broekhuis. Productie- en leverweek is al bekend en ik verwacht hem half augustus op de oprit te hebben.
Met subsidie en de €6000 korting die volkswagen nu geeft komt het leasebedrag erg dicht bij de €266 die de Seat per maand zou gaan kosten.
Wel een saaie grijze, maar verder een leuk aangeklede automobiel.
1) wanneer besteld? December 2019
2) bij welke dealer? Wealer
3) welke uitvoering? Ambition
4) geschatte leverdatum 19 Februari 2020
5) daadwerkelijke aflevering 3 Juli 2020
Ja idd.. ik ben gelukkig positief ingesteld.. maar de lange levertijd is wel jammer als ze me vragen of ik de auto al heb.... Bijna...Dat duurt wel heel erg lang @Tharock.
Die van ons is op 10 december in bestelling gegaan. Vrijdag maar weer eens contact opgenomen. Hij schijnt nu in week 35 dus laatste week augustus te worden afgeleverd.
Zou de langst wachtende ook een prijs krijgen ?Volgens dit overzicht zijn er nog 70 te gaan! Tenminste al je uitgaat van het aan NL toegezegde aantal van 600 stuks.
https://citigo.azurewebsites.net/api/overzicht
heeft iemand al definitief zijn contract ontbonden en omgezet voor een e golf?