Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

Sprak vandaag een toekomstige Eiv rijder die mijn auto zag staan bij de supermarkt... had ook nog steeds niks gehoord... dat is toch echt een dingetje.. Ben zelf gebeld door de dealer einde vd middag hoe de auto beviel... :pieker:

@EdK Een medewerker van de dealer vertelde dat ze elke week de veranderingen in o.a. de productie kunnen inzien ... dus ook de verschuivingen met betrekking tot de levertijden (ook transport) ... maar iemand moet dan wel de moeite nemen om dat even te doen ... en kennelijk is die moeite te veel voor sommige dealers.

Me Zelf

Forumguru
Of het het lange wachten waard is moet iedereen natuurlijk helemaal zelf bepalen, maar (als) het rijdt (dan rijdt het) heel fijn. Ik ben oprecht enthousiast over het rijgedrag, de stilte en het beleefde comfortniveau. Dus als PON meeleest: ik wil m’n Citigo eIV terug!

Twardt

Lid
@EdK ) ... maar iemand moet dan wel de moeite nemen om dat even te doen ... en kennelijk is die moeite te veel voor sommige dealers.

tsja je hebt hem voor een aanbieding dus je moet verder niet zeuren. Tenminste dat is wel hoe het op mij overkomt en ook via mail verteld is.

Of het het lange wachten waard is moet iedereen natuurlijk helemaal zelf bepalen, maar (als) het rijdt (dan rijdt het) heel fijn. Ik ben oprecht enthousiast over het rijgedrag, de stilte en het beleefde comfortniveau. Dus als PON meeleest: ik wil m’n Citigo eIV terug!
Die lezen niet mee, anders hadden ze allang gereageerd....

@Twardt dat is mij ook min of meer op dezelfde manier verteld ... niet zeuren want je hebt hem eigenlijk veel te goedkoop ...

@Me Zelf ... waar is je Citogo eIV dan? Of heb ik iets gemist?

Me Zelf

Forumguru
@JeroenL: staat in het “bijzonderheden Citigo eIV” topic. Sinds dinsdag staat mijn auto bij de dealer, straks PON, omdat hij niet meer op wil laden. Was bij heel VAG een compleet onbekende storing voor geëlektrificeerde auto’s :sterretjes:

bokirules

Senior Member
Ik heb ze (Škoda Nederland) getriggerd op Twitter...wellicht daar wat info over communicate en frustratie delen...
Als je het subtiel maar toch scherp doet komen ze vanzelf op de lijn.
Ik kreeg hierdoor de Citigo vier maanden eerder...en vandaag de eerste subsidie op de rekening.

Berrychello

Forumguru
Ik ben nog steeds blij dat tot nu toe iedereen zo enthousiast is over het rijden in de Citigo eIV dat maakt het lange wachten wat minder zuur ... ik merk alleen dat de dealer waar ik de Citigo op verzoek van Skoda Nederland (via hun site) moest bestellen nog steeds uitblinkt in afwezigheid van alle communicatie. Zelfs na persoonlijk bezoek aan de dealer 2 weken geleden waarbij was gezegd week 50 ipv week 10 (dus een jaar nadat het contract is getekend) en dat ze me nu echt wel op de hoogte gaan houden als er ontwikkelingen zijn ... de stilte is nog steeds oorverdovend.
Dat hoor ik vaker. Ik heb zelf de verkoper zeer regelmatig gemaild en gebeld, het gaat immers niet om een pakje boter dus ik wil graag op de hoogte gehouden worden. Dat snapt men niet, of dat wil men niet. Ik verwacht daarin een proactieve houding van elke dealer, hoeveel korting er ook op zit. Als die korting ten koste gaat van deze dienstverlening dan verwacht ik dat de dealer daarover een stevige discussie voert met de importeur en dit ook aan het begin van het traject meldt bij de klant (of gewoon zeggen : leuke actie, maar ik als dealer doe niet mee).

Bovenaan Onderaan