Maar de kogel is door de kerk...de Citigo wordt volgende week afgeleverd.
En niet de witte Ambition ergens in september of nog later...maar een zwarte Style.
Ik ben net als velen van jullie gaan bellen met de dealer..., ik ben gaan bellen met PON, VAG, Finacial Lease Service.
maar wat je ook vraagt niemand heeft een sluitend antwoord, maar niemand die er iets mee doet, kan doen en of wil doen. Ik wil hier nog wel even vermelden dat dealer Broekhuis (Alkmaar en Zwaag) het nodige binnen hun mogelijkheden hebben gedaan. maar de bottleneck zit hem in een hoger niveau.
Maar het breekpunt was waarschijnlijk dat ik op Twitter heb gereageerd op een Tweet van Skoda Nederland, die luide... 'Welke toekomst heeft de verbrandingsmotor?
Waarop ik netjes en beleefd reageerde met ....'nog een heel lang' , zolang de Citigo's niet geleverd worden...
Hierna ging alles in een stroomversnelling, een voorraad auto gevonden , en deze doorgeschoven. dit alles met de aanbieding zoals ik hem in november vorig jaar heb getekend. Wel een nieuw contract en een financieel check... maar het geheel getekend na 04-06-20 en dus straks de subsidie aanvragen.
Dit hele gebeuren en discussie met de nodige VAG afdelingen loopt van half maart... tot vandaag, de auto wordt nu klaar gemaakt en volgende week geleverd.
Maar inderdaad Skoda Nederland, de VAG en de nodige dealers blinken niet uit in communicatie .
Ik zal jullie over de aflevering op de hoogte houden, ik vetrouw en geloof het pas allemaal als de Citigo hier op mijn parkeerplaats staat.
wordt vervolgd...