Het nut van diffuse interieurverlichting

• Onderwerp starter Deleted member 12693
  • Startdatum

MikeyMan

Actief lid
Hai joske, dank voor de update.

Heb je een artikelnunmer van dat stukje (8b)? Eens kijken of die ergens te vinden is.

Doelde met de deurlampjes overigens op de rode deurlampjes onderin. Ik heb daar nu reflectoren zitten.

Joske

Forumguru
8B heeft als artikelnummer 1K8947125 maar zoals ik al zei, ik "denk" dat dit met ledjes is, ben het uiteraard niet 100% zeker ;)

dan nog een kleurcode achteraan plaatsen: AQD voor parelgrijs / TDZ voor zwart en WNI voor purebeige

maar voor de zekerheid zouden we eigenlijk eens een paneeltje moeten losmaken en kijken of er een artikelnummer aan hangt, zal eens kijken of het gemakkelijk los kan.

MikeyMan

Actief lid
Als ik dit plaatje bekijk:

ab_img1_20469135_nahradne-diely-interier-stropni-svetlo-skoda-superb-ii-1k0947133d.jpg

Lijkt dat niet geheel hetzelfde te zijn.

Joske

Forumguru
Artikelnummer komt in verschillende modellen van de Vagstal voor met elk hun varianten vandaar dat het moeilijk is om de juiste te vinden.. :)

MikeyMan

Actief lid
Vandaag aan de slag geweest met de bekabeling voor de interieurverlichting. Die onder het dash en de stoelen.

Wat een kloteklus zeg!

Om te beginnen, heb ik uiteindelijk vrijwel alle interieur delen los moeten halen. En de kabel hoort eigenlijk met het open einde van een 'u' vorm naar de bijrijderskant te zitten.

Maar dan moet je dus onder het tapijt door langs de middentunnel.

Dus ik heb hem nu met het open eind van de 'u' naar achteren liggen, maar dan is de kabel dus te kort om naar de bestuurdersstoel te gaan. Die heb ik dus moeten verlengen. Moest de stoel ook nog los halen om netjes onder het tapijt langs te gaan.

Ergo, pas een zijde gedaan en totaal geen zin meer in de andere kant. :(

Had ook gehoopt dat het licht wel zou werken, maar een foutmelding zou geven, maar tot nu toe gebeurt er niks :(

martijn.dutch

Senior Member
Om nog even op mijn vraag terug te komen..... Zijn bij jullie de schakelaars van de interieurverlichting en de leeslampjes, bij ingeschakelde verlichting, in het donker, verlicht? Bij mij is het compleet donker......
Ja bij mij wel, ik heb zelfs een foto maar die wil even niet grr

MikeyMan

Actief lid
Zo, gisteren toch ook maar de andere draden getrokken. Ook aan de bijrijderskant houdt het niet over met de lengte naar de stoel. Lukt net zonder verlengen.

micky

Forumguru
bij mij zijn ook alle knoppen verlicht, wat me dan weer opvalt is dat alle knoppen keurig groen verlicht zijn, behalve die van de elektrische achterklep en dan diegene die in de klep zit, die is gewoon rood net als bij alle ander VAG auto's...

Joske

Forumguru
is het jullie trouwens ook al opgevallen dat de SDkaartsloten en de bijhorende verlichting van de tweede unit in het handschoenkastje rood gekleurd zijn? :pieker:

martijn.dutch

Senior Member
Ik ben toch blij dat ik niet voor die Greenline ben gegaan, ik dacht eerst die diesel met wat extra opties is bijna een ebl, maar zo te lezen toch niet :(

MikeyMan

Actief lid
Tsjah, voor het verschil in maandelijkse kosten, was dat het mij niet waard.

Maar wat mis je dan wat niet als optie beschikbaar is? Behoudens een paar lampjes that is.

Bovenaan Onderaan