Altos
Banned
Zoals bij zoveel gelegenheden al aangehaald: als het je niet aanstaat blijf je toch weg? Er zijn genoeg andere algemen fora waar je je vraag ook kan stellen.
Hier wordt het prijs gesteld, doe je het dan kun je rekenen op medewerking, doe je het niet bestaat de kans op minder enthousiast antwoorden op je vragen en dergelijke, simpel toch?
Ik voel me niet geroepen om te denken...hè, wie is dat? Wat een rare vraagstelling? Ik zal het hem gunnen en toch maar antwoorden...
Niet boos bedoeld en zeker niet tegen de TS hoor maar meer in het algemeen.
Iedereen die zich ff voorstelt ( hoe kort ook) kan bij mij rekenen op meer bereidwilligheid dan men die dit niet wil, hun vragen dumpt en vind dat de rest zich maar moet aanpassen.
Ook staat het idd in de huisregels dat het op prijs wordt gesteld.
Je kunt dus van te voren weten waar je aan toe bent op dit gezellige forum...
Hier wordt het prijs gesteld, doe je het dan kun je rekenen op medewerking, doe je het niet bestaat de kans op minder enthousiast antwoorden op je vragen en dergelijke, simpel toch?
Ik voel me niet geroepen om te denken...hè, wie is dat? Wat een rare vraagstelling? Ik zal het hem gunnen en toch maar antwoorden...
Niet boos bedoeld en zeker niet tegen de TS hoor maar meer in het algemeen.
Iedereen die zich ff voorstelt ( hoe kort ook) kan bij mij rekenen op meer bereidwilligheid dan men die dit niet wil, hun vragen dumpt en vind dat de rest zich maar moet aanpassen.
Ook staat het idd in de huisregels dat het op prijs wordt gesteld.
Je kunt dus van te voren weten waar je aan toe bent op dit gezellige forum...