Dus resumerend:
-Het voorstellen kan in veel gevallen nuttig zijn.
-De forumregels stellen dat voorstellen "zeer op prijs gesteld wordt" (dus niet verplicht)
-Laat eenieder in zijn waarde
-Laat modereren over aan de moderators
-Betreed het forum niet met vuile schoenen.
Fijne kerstdagen
Toch moettie makkelijk te traceren zijn, hij/zij rijdt in een witte/zwarte/blauwe/groene /rode, Skoda Superb/Rapid/Octavia/Roomster...
Als het verplicht zou zijn, zou dat wel als zodanig in de regels gestaan hebben, toch? Nu "wordt het gewaardeerd", hetgeen expliciet betekent dat het een meerwaarde is als je het doet, maar het je ook vrij staat om het niet te doen. Dat je dan wellicht van sommigen minder antwoord krijgt ligt voor de hand, maar juist deze keuzevrijheid maakt voor mij dat ik nooit iemand op het voorsteltopic zal wijzen. Zelfs als het goed bedoeld wordt (hetgeen ik, gezien de toon die ik regelmatig gebruikt zie worden, betwijfel), is het risico levensgroot dat het negatief overkomt.Ik lees hier hele lappen tekst met persoonlijke meningen, maar als je lid wordt van dit forum ga je akkoord met de huisregel waarbij het gewaardeerd wordt om jezelf voor te stellen. Hou je hier dan gewoon aan, mee eens of niet
Dus resumerend:
-Het voorstellen kan in veel gevallen nuttig zijn.
-De forumregels stellen dat voorstellen "zeer op prijs gesteld wordt" (dus niet verplicht)
-Laat eenieder in zijn waarde
-Laat modereren over aan de moderators
-Betreed het forum niet met vuile schoenen.
Fijne kerstdagen
Met deze twee bovenstaande posts ben ik het hartgrondig eens.En velen zouden er natuurlijk wijs aan doen het verschil te leren onderkennen tussen een verschil van mening hebben en de ander in haar waarde laten. Dat zijn totaal verschillende zaken. Ik zou echter degenen niet de kost willen geven die dit niet inzien
Het ging niet om modereren in dit topic, maar om het feit dat anderen op een vermeende tekortkoming wijzen overkomt als op de stoel van de mods gaan zitten. Althans, zo interpreteer ik de opmerking.Verder ben ik van mening dat hier geen enkele sprake is van iets waar de moderatoren zich mee hoeven te bemoeien. Het gaat hier gewoon om een boeiende discussie zonder een onvertogen woord